AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hvilken avtale har dere har når deres behandler har ferie? Får du en annen behandler i stedet eller står du uten behandling? Og hvem tar du kontakt med hvis det skulle være noe/krise? Poliklinikken, fastlegen eller andre? Anonymkode: 89096...e8e 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Har ikke faste avtaler. Hvis jeg blir dårlig må jeg på legevakten. Evt kan jeg vel ringe psykoseteamet og få snakke med noen andre. Jeg er på TUD så psykoseteamet kan legge meg inn uten å gå innom legevakten. Men slik ting er nå så er det ikke behov for innleggelse. Endret 2 timer siden av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (40 minutter siden): Har ikke faste avtaler. Hvis jeg blir dårlig må jeg på legevakten. Evt kan jeg vel ringe psykoseteamet og få snakke med noen andre. Jeg er på TUD så psykoseteamet kan legge meg inn uten å gå innom legevakten. Men slik ting er nå så er det ikke behov for innleggelse. Du har mange særavtaler, du Anonymkode: f9ee0...9c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ingen avtale iom at jeg ble utskrevet fra DPS i januar. Har kontakt med fastlegen angående medisinering akkurat nå. Anonymkode: 3b091...516 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du har mange særavtaler, du Anonymkode: f9ee0...9c1 Hva mener du med dette? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (7 minutter siden): Hva mener du med dette? Kanskje noen som er sjalu på deg? Anonymkode: 3b091...516 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje noen som er sjalu på deg? Anonymkode: 3b091...516 Kan ikke skjønne at noen skulle være sjalu på meg. Jeg har tross alt vært gjennom helvete og tilbake. Og sliter ennå selv om ting er bedre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (7 minutter siden): Kan ikke skjønne at noen skulle være sjalu på meg. Jeg har tross alt vært gjennom helvete og tilbake. Og sliter ennå selv om ting er bedre. Jeg tenkte på innleggelsene dine og den tette oppfølgingen. Anonymkode: 3b091...516 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte på innleggelsene dine og den tette oppfølgingen. Anonymkode: 3b091...516 Ja, men jeg kan ikke se at er noe å være sjalu på. Det har vært et helvete og det er en stor seier for meg å faktisk greie meg uten så mye oppfølging. De som er sjalu på det har dårlig innsikt i hva det innebærer å ha det slik. 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du har mange særavtaler, du Anonymkode: f9ee0...9c1 Hva mener du her? Anonymkode: bd3e9...b4d 0 Siter
Sokk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tenkte på innleggelsene dine og den tette oppfølgingen. Anonymkode: 3b091...516 Er du sjalu på de som fikk intensivbehandling under Covid også? De fikk tett oppfølging, de! 1 Siter
Kayia Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Du har mange særavtaler, du Anonymkode: f9ee0...9c1 Dette var sannelig en sær og uempatisk kommentar. Hva ville du oppnå med den? 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sokk skrev (Akkurat nå): Er du sjalu på de som fikk intensivbehandling under Covid også? De fikk tett oppfølging, de! Jeg er ikke den som skrev om særavtaler. Jeg bare svarte at kanskje det var dette vedkommende eventuelt var sjalu på? Anonymkode: 3b091...516 0 Siter
Sokk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke den som skrev om særavtaler. Jeg bare svarte at kanskje det var dette vedkommende eventuelt var sjalu på? Anonymkode: 3b091...516 Aha. Går litt i surr med ulike AB. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden For å svare på spørsmålet. Jeg har ingen oppfølging når behandler og sykepleier i fra kommunen har ferie. Behandler hadde ikke noe alternativ, men i kommunen kunne jeg velge vikar. Aat er åpent hele sommeren, som om det skulle være behov kan jeg kontakte dem tenker jeg. Så er det jo alltid noen som er vikar for fastlegen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Fru2020 skrev (50 minutter siden): For å svare på spørsmålet. Jeg har ingen oppfølging når behandler og sykepleier i fra kommunen har ferie. Behandler hadde ikke noe alternativ, men i kommunen kunne jeg velge vikar. Aat er åpent hele sommeren, som om det skulle være behov kan jeg kontakte dem tenker jeg. Så er det jo alltid noen som er vikar for fastlegen. Er AAT kun for akutte kriser? Anonymkode: 3b091...516 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.