Gå til innhold

Hvilken avtale har du med psykiatrien nå i ferien?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken avtale har dere har når deres behandler har ferie? Får du en annen behandler i stedet eller står du uten behandling? Og hvem tar du kontakt med hvis det skulle være noe/krise? Poliklinikken, fastlegen eller andre?

Anonymkode: 89096...e8e

Skrevet (endret)

Har ikke faste avtaler. Hvis jeg blir dårlig må jeg på legevakten. Evt kan jeg vel ringe psykoseteamet og få snakke med noen andre. Jeg er på TUD så psykoseteamet kan legge meg inn uten å gå innom legevakten. 

Men slik ting er nå så er det ikke behov for innleggelse. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (40 minutter siden):

Har ikke faste avtaler. Hvis jeg blir dårlig må jeg på legevakten. Evt kan jeg vel ringe psykoseteamet og få snakke med noen andre. Jeg er på TUD så psykoseteamet kan legge meg inn uten å gå innom legevakten. 

Men slik ting er nå så er det ikke behov for innleggelse. 

Du har mange særavtaler, du :)

Anonymkode: f9ee0...9c1

AnonymBruker
Skrevet

Ingen avtale iom at jeg ble utskrevet fra DPS i januar. Har kontakt med fastlegen angående medisinering akkurat nå.

Anonymkode: 3b091...516

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva mener du med dette? 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (7 minutter siden):

Hva mener du med dette? 

Kanskje noen som er sjalu på deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje noen som er sjalu på deg?

Kan ikke skjønne at noen skulle være sjalu på meg. Jeg har tross alt vært gjennom helvete og tilbake. Og sliter ennå selv om ting er bedre. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (7 minutter siden):

Kan ikke skjønne at noen skulle være sjalu på meg. Jeg har tross alt vært gjennom helvete og tilbake. Og sliter ennå selv om ting er bedre. 

Jeg tenkte på innleggelsene dine og den tette oppfølgingen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, men jeg kan ikke se at er noe å være sjalu på. Det har vært et helvete og det er en stor seier for meg å faktisk greie meg uten så mye oppfølging. 

De som er sjalu på det har dårlig innsikt i hva det innebærer å ha det slik. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hva mener du her?

Anonymkode: bd3e9...b4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er du sjalu på de som fikk intensivbehandling under Covid også? De fikk tett oppfølging, de! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Dette var sannelig en sær og uempatisk kommentar. Hva ville du oppnå med den?

AnonymBruker
Skrevet
Sokk skrev (Akkurat nå):

Er du sjalu på de som fikk intensivbehandling under Covid også? De fikk tett oppfølging, de! 

Jeg er ikke den som skrev om særavtaler. Jeg bare svarte at kanskje det var dette vedkommende eventuelt var sjalu på?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke den som skrev om særavtaler. Jeg bare svarte at kanskje det var dette vedkommende eventuelt var sjalu på?

Aha. Går litt i surr med ulike AB. 

Skrevet

For å svare på spørsmålet.  Jeg har ingen oppfølging når behandler og sykepleier i fra kommunen har ferie. Behandler hadde ikke noe alternativ, men i kommunen kunne jeg velge vikar.

Aat er åpent hele sommeren, som om det skulle være behov kan jeg kontakte dem tenker jeg.  Så er det jo alltid noen som er vikar for fastlegen.

Skrevet
Fru2020 skrev (50 minutter siden):

For å svare på spørsmålet.  Jeg har ingen oppfølging når behandler og sykepleier i fra kommunen har ferie. Behandler hadde ikke noe alternativ, men i kommunen kunne jeg velge vikar.

Aat er åpent hele sommeren, som om det skulle være behov kan jeg kontakte dem tenker jeg.  Så er det jo alltid noen som er vikar for fastlegen.

Er AAT kun for akutte kriser?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...