AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Og hvor ligger du på serumspeil? Jeg tok blodprøve i dag og får nok svar i morgen om hvor jeg ligger. Anonymkode: 987ca...5ea 0 Siter
Sokk Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Nei, for jeg kan ikke kjenne at jeg går på litium. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Sokk skrev (2 minutter siden): Nei, for jeg kan ikke kjenne at jeg går på litium. Kjente du forskjell ved oppstart? Hvor ofte tar du blodprøve? Anonymkode: 987ca...5ea 0 Siter
Sokk Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjente du forskjell ved oppstart? Hvor ofte tar du blodprøve? Anonymkode: 987ca...5ea Nei, som sagt, jeg merker ikke at jeg går på en medisin. Jeg fikk først effekt på humøret litt etter at jeg kom opp på 0,8. Nå vet jeg ikke hvor lenge det er til neste blodprøve, tok i mai en gang. Men målingene har vært stabile på samme dose. 0 Siter
Sokk Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kjente du forskjell ved oppstart? Hvor ofte tar du blodprøve? Anonymkode: 987ca...5ea Merker du noe? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Sokk skrev (1 minutt siden): Merker du noe? Ja, jeg kan kjenne når jeg er for lav. Anonymkode: 987ca...5ea 0 Siter
Sokk Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, jeg kan kjenne når jeg er for lav. Anonymkode: 987ca...5ea Hva merker du da? Og hvor lavt er du da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Sokk skrev (2 minutter siden): Hva merker du da? Og hvor lavt er du da? 0,5. Økte depresjonssymptomer. Anonymkode: 987ca...5ea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Sokk skrev (29 minutter siden): Nei, som sagt, jeg merker ikke at jeg går på en medisin. Jeg fikk først effekt på humøret litt etter at jeg kom opp på 0,8. Nå vet jeg ikke hvor lenge det er til neste blodprøve, tok i mai en gang. Men målingene har vært stabile på samme dose. Men du hadde merket om du gikk ned i dose eller sluttet? Anonymkode: 987ca...5ea 0 Siter
Sokk Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du hadde merket om du gikk ned i dose eller sluttet? Anonymkode: 987ca...5ea Det vet jeg ikke for jeg har ikke prøvd. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 0,5. Økte depresjonssymptomer. Anonymkode: 987ca...5ea Ja, ok, det gir mening. Interessant at du merker det allerede på 0,5. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Sokk skrev (7 minutter siden): Det vet jeg ikke for jeg har ikke prøvd. Ja, ok, det gir mening. Interessant at du merker det allerede på 0,5. Ja, jeg kjenner det godt. Anonymkode: 987ca...5ea 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.