Den forsvunne diamanten Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Hvordan tar jeg det opp med henne? Hun har gått drastisk ned i vekt. Selvfølgelig mange andre ting jeg ikke har skrevet her. Men lurer på hvordan ta det opp på en fin og bestemt måte. Der jeg ikke trigger henne til videre spiseforstyrrelser men er bestemte slik at hun forstår alvoret. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Har tidligere hatt spiseforstyrrelse i mange år og kan komme med dette råd å ikke kommentere utseende, at hun ser bra ut nå som hun er tynn eller at hun ser syk/frisk ut. Kanskje du kan spørre henne var som er grunnen til at hun har gått så mye ned i vekt? Det behøver jo heller ikke å handle om spiseforstyrrelser da det kan være mange årsaker til at folk går ned i vekt. Kanskje er det somatisk, noen medisiner hun tar eller at hun nettopp har mistet noen som har dødd og derfor ikke klarer å spise så mye. Man kan kjøpe næringsdrikker på apoteket reseptfritt. Anonymkode: 74027...296 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har tidligere hatt spiseforstyrrelse i mange år og kan komme med dette råd å ikke kommentere utseende, at hun ser bra ut nå som hun er tynn eller at hun ser syk/frisk ut. Kanskje du kan spørre henne var som er grunnen til at hun har gått så mye ned i vekt? Det behøver jo heller ikke å handle om spiseforstyrrelser da det kan være mange årsaker til at folk går ned i vekt. Kanskje er det somatisk, noen medisiner hun tar eller at hun nettopp har mistet noen som har dødd og derfor ikke klarer å spise så mye. Man kan kjøpe næringsdrikker på apoteket reseptfritt. Anonymkode: 74027...296 Jeg vet grunnen til at hun gikk ned i vekt først var sunn men nå tror jeg det har blitt veldig sykelig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Sikker på hun har for lav bmi? Skal lite til for å bli kalt for tynn og sunn i dag. Anonymkode: c9de3...d6d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.