AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jeg ble syk for 4 år siden. Alvorlig depresjon. Er syk ennå, men depresjonen er mildere og jeg har fått hjelp. Likevel fortvilende å ikke bli 100%frisk. Anonymkode: c7d65...35e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg ble syk for 4 år siden. Alvorlig depresjon. Er syk ennå, men depresjonen er mildere og jeg har fått hjelp. Likevel fortvilende å ikke bli 100%frisk. Anonymkode: c7d65...35e Må legge til at jeg har utmattelse i tillegg. Anonymkode: c7d65...35e 0 Siter
Glitter Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni To år kanskje sånn i strekk, men hver depresjon har raskt blitt avløst med hypomani eller ny depresjon. Så å ha vært stabil i seks måneder er helt sykt for meg. Tror stadig jeg blir deprimert igjen, men så er det bare et par dager. Feks pga PMS. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Glitter skrev (7 timer siden): To år kanskje sånn i strekk, men hver depresjon har raskt blitt avløst med hypomani eller ny depresjon. Så å ha vært stabil i seks måneder er helt sykt for meg. Tror stadig jeg blir deprimert igjen, men så er det bare et par dager. Feks pga PMS. Utrolig fint å høre at du er så stabil! Anonymkode: c7d65...35e 1 Siter
Fionys Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Var deprimert i noen år før jeg ble bra. Må forebygge for å slippe depresjoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.