Zliten Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Hei Seroquel hadde for mange bivirkninger for meg, kvalme, oppkast og ekstrem hodepine. Trapper ned på den nå, fra 150mg, er på 50 mg nå. Samtidig har jeg startet opp med remeron 15 mg. Har tatt remeron i 4 dager. Så da står jeg på, 300 mg zoloft, 15 mg remeron og nedtrapping Seroquel. Jeg kjenner fortsatt *kjemiske* uro/angsten som er der hele tiden. Ikke like sterk, men den er der. Men ingen kvalme eller hodepine nå og ikke depressiv. Har stått på 250 mg Zoloft og 15 mg Remeron før, med god virkning. Må jeg gi remeronen mer tid? Og kan denne angsten komme av høy dose Zoloft (for mye serotonin som stimulerer reseptorer)? Håper på svar, da ferien står for tur og jeg så gjerne skulle hatt en fin ferie med familien. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Zliten skrev (35 minutter siden): Hei Seroquel hadde for mange bivirkninger for meg, kvalme, oppkast og ekstrem hodepine. Trapper ned på den nå, fra 150mg, er på 50 mg nå. Samtidig har jeg startet opp med remeron 15 mg. Har tatt remeron i 4 dager. Så da står jeg på, 300 mg zoloft, 15 mg remeron og nedtrapping Seroquel. Jeg kjenner fortsatt *kjemiske* uro/angsten som er der hele tiden. Ikke like sterk, men den er der. Men ingen kvalme eller hodepine nå og ikke depressiv. Har stått på 250 mg Zoloft og 15 mg Remeron før, med god virkning. Må jeg gi remeronen mer tid? Og kan denne angsten komme av høy dose Zoloft (for mye serotonin som stimulerer reseptorer)? Håper på svar, da ferien står for tur og jeg så gjerne skulle hatt en fin ferie med familien. Dette er jo dødelige doser Seroquel, way beyond, så tviler på at du har tatt 150 mg av det! Anonymkode: a735c...cb4 1 Siter
Sokk Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er jo dødelige doser Seroquel, way beyond, så tviler på at du har tatt 150 mg av det! Anonymkode: a735c...cb4 Dette stemmer ikke. Du kan søke opp pakningsvedlegget og se at vanlige doser mot schizofreni og mani ligger langt høyere. 0 Siter
nachnoo Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Ja, du må gi Remeron mer tid. Angsten kommer nok av angstlidelsen din og ikke av medisinen. Dette er absolutt ikke dødelige doser. 1 Siter
Zliten Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden nachnoo skrev (2 timer siden): Ja, du må gi Remeron mer tid. Angsten kommer nok av angstlidelsen din og ikke av medisinen. Dette er absolutt ikke dødelige doser. Ok Så holde meg på 300 mg sertralin og 15 mg Remeron? Hvor fort kan jeg seponere 50 mg seroquel? 0 Siter
nachnoo Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Zliten skrev (21 minutter siden): Ok Så holde meg på 300 mg sertralin og 15 mg Remeron? Hvor fort kan jeg seponere 50 mg seroquel? 1. Du må drøfte med legen om du etter hvert skal øke Remeron. 2. Etter en uke på 50mg kan du seponere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.