AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Er den kjent for å være en god medisin for depresjon? Jeg svettet veldig av den, så jeg så meg nødt til å slutte. Den gav noe effekt på depresjonssynptomene. @nachnoo-blir Noritren ofte prøvd ut? Anonymkode: 30d7a...3a8 0 Siter
nachnoo Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Alle TCA er langt mindre brukt etter at SSRI kom på markedet like etter 1990. Men Noritren er en meget bra AD. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden nachnoo skrev (19 minutter siden): Alle TCA er langt mindre brukt etter at SSRI kom på markedet like etter 1990. Men Noritren er en meget bra AD. Er Noritren giftigere enn ulike typer SSRI? Anonymkode: 30d7a...3a8 0 Siter
nachnoo Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er Noritren giftigere enn ulike typer SSRI? Anonymkode: 30d7a...3a8 Ja. Alle TCA er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.