AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg vil gjerne prøve meg uten. Har ikke bipolar/psykose. Bruker den mot tankekjør og uro. @nachnoo? Anonymkode: eadc7...978 0 Siter
nachnoo Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Har du tilgang til tabletter av lavere styrke? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden nachnoo skrev (2 minutter siden): Har du tilgang til tabletter av lavere styrke? Ja, 5 mg Anonymkode: eadc7...978 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden nachnoo skrev (5 minutter siden): Har du tilgang til tabletter av lavere styrke? 5 og 10 mg ser jeg at jeg har. Anonymkode: eadc7...978 0 Siter
nachnoo Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg har egentlig ikke lov til å skrive om doser, men håper på tilgivelse siden det er nedtrapping. 10mg en uke, 5mg en uke, så slutt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden nachnoo skrev (Akkurat nå): Jeg har egentlig ikke lov til å skrive om doser, men håper på tilgivelse siden det er nedtrapping. 10mg en uke, 5mg en uke, så slutt. Supert! Takk;) hva betyr det om jeg kjenner meg mye verre under nedtrappingen? At jeg trenger medisinen eller holde ut og det blir bedre? Anonymkode: eadc7...978 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.