nachnoo Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Du må være under tvungent psykisk helsevern, du må trenge medisiner, du må nekte å ta medisiner, og du må være ikke-samtykkekompetent. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni nachnoo skrev (2 timer siden): Du må være under tvungent psykisk helsevern, du må trenge medisiner, du må nekte å ta medisiner, og du må være ikke-samtykkekompetent. Psykotisk da? Anonymkode: 96705...2e4 0 Siter
nachnoo Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Psykotisk da? Anonymkode: 96705...2e4 Ja. Du må være psykotisk for å komme på tvungent psykisk helsevern. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni 2 hours ago, nachnoo said: Ja. Du må være psykotisk for å komme på tvungent psykisk helsevern. Psykisk utviklingshemmede da? Anonymkode: b3025...fc1 0 Siter
nachnoo Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Psykisk utviklingshemmede da? Anonymkode: b3025...fc1 Nei. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni 33 minutes ago, nachnoo said: Nei. Hva om man KUN er psykisk utviklingshemmet og slår og sparker alle man ser. Blir de tvangsmedisinert da? Anonymkode: b3025...fc1 0 Siter
Glitter Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Jeg er under TUD, det står for tvunget uten døgnopphold, men er ikke under tvangsmedisinering likevel. Men antar at jeg kan bli det hvis jeg nekter medisiner og blir veldig dårlig. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Psykisk utviklingshemmede da? Anonymkode: b3025...fc1 Til daglig er det §9 i Helse og Omsorgstjenesteloven. Den regulerer hygiene, måltid, generell omsorg. Om det må fattes tvang, må det godkjennes med jevne mellomrom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.