AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Da jeg begynte til avtalespesialist, fikk han lese epikrisen fra DPS poliklinikk - litt usikker på om han leste den helt i starten. Han ønsket å danne seg et nytt bilde uten å være påvirket av andres meninger. Han takket nei til å se journaler eller andre epikriser. E.S. Anonymkode: 2ab15...f07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da jeg begynte til avtalespesialist, fikk han lese epikrisen fra DPS poliklinikk - litt usikker på om han leste den helt i starten. Han ønsket å danne seg et nytt bilde uten å være påvirket av andres meninger. Han takket nei til å se journaler eller andre epikriser. E.S. Anonymkode: 2ab15...f07 Takk for fint svar. Jeg kan spørre privat behandler hva hen tenker. Anonymkode: 6d51f...c9b 0 Siter
nachnoo Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller? Anonymkode: 6d51f...c9b Ja, absolutt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden nachnoo skrev (5 minutter siden): Ja, absolutt. Takk. Vet du om man kan printe den ut selv hjemme eller om DPS "må" gjøre det? Anonymkode: 6d51f...c9b 0 Siter
nachnoo Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Takk. Vet du om man kan printe den ut selv hjemme eller om DPS "må" gjøre det? Anonymkode: 6d51f...c9b Dessverre, det vet jeg ikke. Men DPS kan sende elektronisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden nachnoo skrev (6 minutter siden): Dessverre, det vet jeg ikke. Men DPS kan sende elektronisk. Fint, takk. Da tar jeg kontakt med DPS. Anonymkode: 6d51f...c9b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.