AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg har vært mye hos forskjellige psykologer. Sliter veldig med sosial angst noe som har gjort at jeg sliter med oppmøte. Har engsteligunnvikende pf. Jeg har hatt to psykologer som jeg klarte å få ordentlig tillit til og de har hjulpet meg mye. Nå sliter jeg med selvmordstanker store deler av tiden og en enorm ensomhetsfølelse. Jeg har flyttet tilbake til hjemstedet mitt, noe jeg sa ja til for å kunne få kommunal bolig, selv om jeg egentlig tenkte det var en dårlig idé. Det ble snakket varmt om habilteringstjenesten da jeg har et handikap i tillegg. De kunne hjelpe meg med mye, fikk jeg beskjed om. Jeg fikk også beskjed om at de hadde psykologer. Da jeg snakket med habiliteringstjenesten sa de at de ikke hadde mulighet til å gi meg samtaler. Det var jo hele grunnen til at jeg flyttet hit, fordi jeg håpet og få bedre oppfølging med psyken min. Det har vært en liten sorgprosess for meg dette her. Kontakten min i kommunen mener jeg egentlig ikke trenger samtaler og at det viktigste for meg er å mestre hverdagen. Jeg er enig i at det er en viktig del av det, samtidig som jeg fortsatt føler jeg trenger samtaler fast. Da mener jeg ikke hver dag, men kanskje en gang i uka til annenhver uke. Jeg har grått, jeg har prøvd å stå på mitt, men jeg er veldig lett å overkjøre. I epikrisen fra fra et sted jeg er innlagt på har legen kommet med nettopp denne anbefalingen, at jeg får samtaler over en lengre periode. Men jeg blir ikke hørt. Er det bedre å bare gi opp å prøve og heller gå privat? Jeg tror jeg kan ha råd til det om jeg er veldig bevisst på økonomien. Takk hvis du gadd å lese så langt🙈 Hilsen utakknemlig? Anonymkode: 10105...12d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Leit å høre! Jeg ville gått privat helt klart. Hva har du lært før av psykolog som du vil trekke frem som noe du kan bruke for å hjelpe deg selv? Anonymkode: 93309...8c2 0 Siter
psykedeliker Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Har du ingen som kan snakke for deg slik at du ikke blir overkjørt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.