AnonymBruker Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Jeg skal "finne ny" og er avhengig av disse egenskapene. Anonymkode: d2ca4...94d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg skal "finne ny" og er avhengig av disse egenskapene. Anonymkode: d2ca4...94d Ja det vil jeg si at både sykepleieren og psykiateren er, er jo skeptisk til leger men er ikke så skeptisk til han. det har med hans væremåte å gjøre, men får jo snart ny sykepleier så spent på det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden stjernestøv skrev (7 minutter siden): Ja det vil jeg si at både sykepleieren og psykiateren er, er jo skeptisk til leger men er ikke så skeptisk til han. det har med hans væremåte å gjøre, men får jo snart ny sykepleier så spent på det. Fint å høre:) er det DPS poliklinikk du går til? Anonymkode: d2ca4...94d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fint å høre:) er det DPS poliklinikk du går til? Anonymkode: d2ca4...94d fact team men det er vel under dps det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden stjernestøv skrev (54 minutter siden): fact team men det er vel under dps det. Bra at du har god oppfølging! Anonymkode: d2ca4...94d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Oppfølgingsspørsmål; hvilken egenskaper har din behandler? Anonymkode: d2ca4...94d 0 Siter
psykedeliker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Jeg vil ikke ha noen varm og snill behandler, men en saklig og faktaorientert behandler. Den siste jeg hadde var forsåvidt det, men avsluttet likevel behandlingen for tidlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Jeg vil ikke ha noen varm og snill behandler, men en saklig og faktaorientert behandler. Den siste jeg hadde var forsåvidt det, men avsluttet likevel behandlingen for tidlig. Jeg vil ha både en snill, varm, saklig og faktaorientert behandler. Hva var det du trengte hjelp til, men ikke fikk? Anonymkode: d2ca4...94d 0 Siter
psykedeliker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva var det du trengte hjelp til, men ikke fikk? Mine opplevde vanskeligheter hadde eksterne årsaker, det hadde jeg en mistanke om hele tiden, men da bevisene begynte å komme opp i dagen var vi på vei til å avslutte behandlingen pga. manglende fremgang. Hadde vi fortsatt litt til kunne vi reversert den prosessen som var i gang og startet på nytt ut fra riktige premisser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden psykedeliker skrev (5 minutter siden): Mine opplevde vanskeligheter hadde eksterne årsaker, det hadde jeg en mistanke om hele tiden, men da bevisene begynte å komme opp i dagen var vi på vei til å avslutte behandlingen pga. manglende fremgang. Hadde vi fortsatt litt til kunne vi reversert den prosessen som var i gang og startet på nytt ut fra riktige premisser. Vil du gå i terapi privat istedenfor? Anonymkode: d2ca4...94d 0 Siter
psykedeliker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil du gå i terapi privat istedenfor? Det er et alternativ, ja. De som var ansvarlig for problemene i utgangspunktet har sagt seg villig til å betale for det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Det er et alternativ, ja. De som var ansvarlig for problemene i utgangspunktet har sagt seg villig til å betale for det. Da ville jeg ikke nølt! Hvem velger du når du skal finne privat behandler? Anonymkode: d2ca4...94d 0 Siter
psykedeliker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem velger du når du skal finne privat behandler? Har vært inne på tanken å bruke den samme jeg hadde sist, for h*n jobber nå i privat sektor og kjenner jo meg fra før. Men det kan også ha sine fordeler å finne en som ser saken med et helt nytt blikk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden psykedeliker skrev (2 minutter siden): Har vært inne på tanken å bruke den samme jeg hadde sist, for h*n jobber nå i privat sektor og kjenner jo meg fra før. Men det kan også ha sine fordeler å finne en som ser saken med et helt nytt blikk. Jeg tror jeg ville valgt en helt ny. Du kan jo ta en "prøvetime"? Anonymkode: d2ca4...94d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden psykedeliker skrev (1 time siden): Jeg vil ikke ha noen varm og snill behandler, men en saklig og faktaorientert behandler. Den siste jeg hadde var forsåvidt det, men avsluttet likevel behandlingen for tidlig. Skjønner du er mann. Anonymkode: 4d551...87f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.