Gå til innhold

Er behandleren din varm og snill?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal "finne ny" og er avhengig av disse egenskapene.

Anonymkode: d2ca4...94d

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg skal "finne ny" og er avhengig av disse egenskapene.

Ja det vil jeg si at både sykepleieren og psykiateren er, er jo skeptisk til leger men er ikke så skeptisk til han. det har med hans væremåte å gjøre, men får jo snart ny sykepleier så spent på det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Ja det vil jeg si at både sykepleieren og psykiateren er, er jo skeptisk til leger men er ikke så skeptisk til han. det har med hans væremåte å gjøre, men får jo snart ny sykepleier så spent på det. 

Fint å høre:) er det DPS poliklinikk du går til?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fint å høre:) er det DPS poliklinikk du går til?

fact team men det er vel under dps det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (54 minutter siden):

fact team men det er vel under dps det. 

Bra at du har god oppfølging!

AnonymBruker
Skrevet

Oppfølgingsspørsmål; hvilken egenskaper har din behandler? 

psykedeliker
Skrevet

Jeg vil ikke ha noen varm og snill behandler, men en saklig og faktaorientert behandler. Den siste jeg hadde var forsåvidt det, men avsluttet likevel behandlingen for tidlig.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Jeg vil ikke ha noen varm og snill behandler, men en saklig og faktaorientert behandler. Den siste jeg hadde var forsåvidt det, men avsluttet likevel behandlingen for tidlig.

Jeg vil ha både en snill, varm, saklig og faktaorientert behandler. Hva var det du trengte hjelp til, men ikke fikk?

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva var det du trengte hjelp til, men ikke fikk?

Mine opplevde vanskeligheter hadde eksterne årsaker, det hadde jeg en mistanke om hele tiden, men da bevisene begynte å komme opp i dagen var vi på vei til å avslutte behandlingen pga. manglende fremgang. Hadde vi fortsatt litt til kunne vi reversert den prosessen som var i gang og startet på nytt ut fra riktige premisser.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Mine opplevde vanskeligheter hadde eksterne årsaker, det hadde jeg en mistanke om hele tiden, men da bevisene begynte å komme opp i dagen var vi på vei til å avslutte behandlingen pga. manglende fremgang. Hadde vi fortsatt litt til kunne vi reversert den prosessen som var i gang og startet på nytt ut fra riktige premisser.

Vil du gå i terapi privat istedenfor?

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vil du gå i terapi privat istedenfor?

Det er et alternativ, ja. De som var ansvarlig for problemene i utgangspunktet har sagt seg villig til å betale for det.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Det er et alternativ, ja. De som var ansvarlig for problemene i utgangspunktet har sagt seg villig til å betale for det.

Da ville jeg ikke nølt! Hvem velger du når du skal finne privat behandler?

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem velger du når du skal finne privat behandler?

Har vært inne på tanken å bruke den samme jeg hadde sist, for h*n jobber nå i privat sektor og kjenner jo meg fra før. Men det kan også ha sine fordeler å finne en som ser saken med et helt nytt blikk.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Har vært inne på tanken å bruke den samme jeg hadde sist, for h*n jobber nå i privat sektor og kjenner jo meg fra før. Men det kan også ha sine fordeler å finne en som ser saken med et helt nytt blikk.

Jeg tror jeg ville valgt en helt ny. Du kan jo ta en "prøvetime"?

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (1 time siden):

Skjønner du er mann. 

Anonymkode: 4d551...87f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...