AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg ser på prisene her jeg bor at psykiateren skal ha i overkant av 200 kr mer i timen. Hva ville du ha valgt mtp kompetanse? Anonymkode: eccf9...31f 0 Siter
nachnoo Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg ser på prisene her jeg bor at psykiateren skal ha i overkant av 200 kr mer i timen. Hva ville du ha valgt mtp kompetanse? Anonymkode: eccf9...31f Jeg ville valgt ut fra problemstilling. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden nachnoo skrev (3 minutter siden): Jeg ville valgt ut fra problemstilling. Hva kan en psykologspesialist som ikke en psykiater kan? Sånn veldig kort fortalt. Anonymkode: eccf9...31f 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva kan en psykologspesialist som ikke en psykiater kan? Sånn veldig kort fortalt. Anonymkode: eccf9...31f Edit blingset Endret 11 timer siden av Worriesome Plenty 2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Worriesome Plenty 2 skrev (2 minutter siden): Edit blingset Hva betyr det? Anonymkode: eccf9...31f 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva betyr det? Anonymkode: eccf9...31f Så feil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Worriesome Plenty 2 skrev (Akkurat nå): Så feil. Hva mener du? Anonymkode: eccf9...31f 0 Siter
nachnoo Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva kan en psykologspesialist som ikke en psykiater kan? Sånn veldig kort fortalt. Anonymkode: eccf9...31f De er vanligvis like gode på psykoterapi og koster 200kr mindre per time. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden nachnoo skrev (47 minutter siden): De er vanligvis like gode på psykoterapi og koster 200kr mindre per time. Kan en psykiater være kognitiv terapeut? Anonymkode: eccf9...31f 0 Siter
nachnoo Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan en psykiater være kognitiv terapeut? Anonymkode: eccf9...31f Ja, de fleste er det i dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden nachnoo skrev (3 minutter siden): Ja, de fleste er det i dag. Og resten driver med psykodynamisk psykoterapi? Anonymkode: eccf9...31f 0 Siter
nachnoo Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Og resten driver med psykodynamisk psykoterapi? Anonymkode: eccf9...31f Nei, nesten ingen gjør det i dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden nachnoo skrev (50 minutter siden): Nei, nesten ingen gjør det i dag. Hvorfor ikke? Anonymkode: eccf9...31f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.