Gå til innhold

Kjenner på litt økning av symptomer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg håper du får god hjelp nå

Anonymkode: 04183...691

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

jeg håper du får god hjelp nå

Anonymkode: 04183...691

Takk. Venter på tlf fra legen fra legevakten. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Takk. Venter på tlf fra legen fra legevakten. 

lykke til så håper jeg du får hjelp ❤️ 

Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

lykke til så håper jeg du får hjelp ❤️ 

Takk. ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Er du redd nå? Eller føler du at du har kontroll?

Anonymkode: 7724a...301

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du redd nå? Eller føler du at du har kontroll?

Føler jeg har kontroll for det meste. Men blir litt urolig av at universet begynner å gi kommandoer igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Føler jeg har kontroll for det meste. Men blir litt urolig av at universet begynner å gi kommandoer igjen. 

Det skjønner jeg. Håper legen ringer snart.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det skjønner jeg. Håper legen ringer snart.

Ja. :) Ser ikke for meg at legen vil tenke innleggelse. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Ja. :) Ser ikke for meg at legen vil tenke innleggelse. 

Bor du langt unna legevakt/sykehus? Kanskje de vil ha deg inn på en samtale?

Skrevet
Glitter skrev (2 timer siden):

Føler meg presset til å gjøre noe dumt. Av samme karakter, eller nøyaktig det samme som i 2021 som resulterte i alvorlig skade som knekt rygg, nakkskade, knust fot og litt punktering av ene lungen.. Som er vanskelig å stå imot da det er universet som vil det. Men å gjøre det vil være katastrofalt. Mulig jeg bør øke dosen på AP, men ikke så motivert til det. Uansett er det helg nå. Har møte med psykoseteamet på mandag så får se da. Er liksom i en slags limbo. Jeg forstår at det kanskje er sykdom. Samtidig føles det helt reelt denne forbindelsen fra universet som er opptatt av å straffe meg. Kan ikke gå med på at det kun er sykdom. Universet er høyst reelt, og det gjør meg syk og derfor tar jeg medisiner for da legges det en blokade slik at kommunikasjonen med Universet blir mindre.

Hva er riktig å gjøre fram til mandag når jeg får snakket med de? Dette ble verre i går så har ikke gått lenge med det. 

Jeg tenker at med så lang erfaring fra psykiatri som du har, så må du kunne klare å mobilisere og minne deg selv om at det nettopp er denne typen tanker du får leponex for. Jeg tror det er fullt mulig for deg å kontrollere dette og så ta kontakt med helsevesenet på mandag. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bor du langt unna legevakt/sykehus? Kanskje de vil ha deg inn på en samtale?

Ikke veldig langt. 10 min i bil. 

frosken skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at med så lang erfaring fra psykiatri som du har, så må du kunne klare å mobilisere og minne deg selv om at det nettopp er denne typen tanker du får leponex for. Jeg tror det er fullt mulig for deg å kontrollere dette og så ta kontakt med helsevesenet på mandag. 

Ja er egentlig enig i det. Men nå har vi allerede avtalt en ringesavtsle. Men jeg blir å si jeg ikke ønsker innleggelse. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (6 minutter siden):

Ikke veldig langt. 10 min i bil. 

Ja er egentlig enig i det. Men nå har vi allerede avtalt en ringesavtsle. Men jeg blir å si jeg ikke ønsker innleggelse. 

Si det du har på hjertet, så ser du hva legen legger frem.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Enig!

Anonymkode: dc842...ccb

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fastlegen min var på vakt. Han ba mg øke medisiner også så hvordan det gikk. :)

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (6 minutter siden):

Fastlegen min var på vakt. Han ba mg øke medisiner også så hvordan det gikk. :)

Åh, så bra! Har du tatt medisin nå ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Åh, så bra! Har du tatt medisin nå ?

Ja det har jeg. :)

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ja det har jeg. :)

Da er det bare til å krysse fingrene. Veldig glad for at du ringte legen.

Skrevet (endret)
Glitter skrev (4 timer siden):

Får tenke litt på det. Eller sove litt på det. Lurte bare mest på om det som er vanlig i denne situasjonen er å øke medisiner. Tenkte ikke på noen innleggelse. 

Grunnen til at jeg tenkte at innleggelse var best for deg var fordi du fortalte at du følte det var vanskelig å stå imot presset fra universet om å gjøre det du gjorde mot deg selv i 2021. Da ble jeg redd for at du skulle gi etter og gjøre det samme, omtrent når som helst. Derfor tenkte jeg at du måtte beskyttes mot deg selv. 

Men er glad det ordnet seg på annet vis :)

Endret av Vendi
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Da er det bare til å krysse fingrene. Veldig glad for at du ringte legen.

Ja. :)

Vendi skrev (16 timer siden):

Grunnen til at jeg tenkte at innleggelse var best for deg var fordi du fortalte at du følte det var vanskelig å stå imot presset fra universet om å gjøre det du gjorde mot deg selv i 2021. Da ble jeg redd for at du skulle gi etter og gjøre det samme, omtrent når som helst. Derfor tenkte jeg at du måtte beskyttes mot deg selv. 

Men er glad det ordnet seg på annet vis :)

Ja jeg forstår at du tenkte innleggelse var lurt, men vil tro legen hørte på meg at jeg klarte å bevare kontrolleen. Nå føler jeg meg litt bedre etter å ha sovet lenge. Ikke helt bra, men bedre enn i går i hvert fall. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...