Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Si det du har på hjertet, så ser du hva legen legger frem.

Anonymkode: 7724a...301

Fastlegen min var på vakt. Han ba mg øke medisiner også så hvordan det gikk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Åh, så bra! Har du tatt medisin nå ?

Ja det har jeg. :)

Skrevet (endret)
Glitter skrev (4 timer siden):

Får tenke litt på det. Eller sove litt på det. Lurte bare mest på om det som er vanlig i denne situasjonen er å øke medisiner. Tenkte ikke på noen innleggelse. 

Grunnen til at jeg tenkte at innleggelse var best for deg var fordi du fortalte at du følte det var vanskelig å stå imot presset fra universet om å gjøre det du gjorde mot deg selv i 2021. Da ble jeg redd for at du skulle gi etter og gjøre det samme, omtrent når som helst. Derfor tenkte jeg at du måtte beskyttes mot deg selv. 

Men er glad det ordnet seg på annet vis :)

Endret av Vendi
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Da er det bare til å krysse fingrene. Veldig glad for at du ringte legen.

Ja. :)

Vendi skrev (16 timer siden):

Grunnen til at jeg tenkte at innleggelse var best for deg var fordi du fortalte at du følte det var vanskelig å stå imot presset fra universet om å gjøre det du gjorde mot deg selv i 2021. Da ble jeg redd for at du skulle gi etter og gjøre det samme, omtrent når som helst. Derfor tenkte jeg at du måtte beskyttes mot deg selv. 

Men er glad det ordnet seg på annet vis :)

Ja jeg forstår at du tenkte innleggelse var lurt, men vil tro legen hørte på meg at jeg klarte å bevare kontrolleen. Nå føler jeg meg litt bedre etter å ha sovet lenge. Ikke helt bra, men bedre enn i går i hvert fall. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...