AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni jeg håper du får god hjelp nå Anonymkode: 04183...691 0 Siter
Glitter Skrevet 28. juni Forfatter Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): jeg håper du får god hjelp nå Anonymkode: 04183...691 Takk. Venter på tlf fra legen fra legevakten. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Glitter skrev (Akkurat nå): Takk. Venter på tlf fra legen fra legevakten. lykke til så håper jeg du får hjelp ❤️ 0 Siter
Glitter Skrevet 28. juni Forfatter Skrevet 28. juni stjernestøv skrev (6 minutter siden): lykke til så håper jeg du får hjelp ❤️ Takk. ❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Er du redd nå? Eller føler du at du har kontroll? Anonymkode: 7724a...301 0 Siter
Glitter Skrevet 28. juni Forfatter Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du redd nå? Eller føler du at du har kontroll? Anonymkode: 7724a...301 Føler jeg har kontroll for det meste. Men blir litt urolig av at universet begynner å gi kommandoer igjen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Glitter skrev (Akkurat nå): Føler jeg har kontroll for det meste. Men blir litt urolig av at universet begynner å gi kommandoer igjen. Det skjønner jeg. Håper legen ringer snart. Anonymkode: 7724a...301 0 Siter
Glitter Skrevet 28. juni Forfatter Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det skjønner jeg. Håper legen ringer snart. Anonymkode: 7724a...301 Ja. Ser ikke for meg at legen vil tenke innleggelse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Glitter skrev (2 minutter siden): Ja. Ser ikke for meg at legen vil tenke innleggelse. Bor du langt unna legevakt/sykehus? Kanskje de vil ha deg inn på en samtale? Anonymkode: 7724a...301 0 Siter
frosken Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Glitter skrev (2 timer siden): Føler meg presset til å gjøre noe dumt. Av samme karakter, eller nøyaktig det samme som i 2021 som resulterte i alvorlig skade som knekt rygg, nakkskade, knust fot og litt punktering av ene lungen.. Som er vanskelig å stå imot da det er universet som vil det. Men å gjøre det vil være katastrofalt. Mulig jeg bør øke dosen på AP, men ikke så motivert til det. Uansett er det helg nå. Har møte med psykoseteamet på mandag så får se da. Er liksom i en slags limbo. Jeg forstår at det kanskje er sykdom. Samtidig føles det helt reelt denne forbindelsen fra universet som er opptatt av å straffe meg. Kan ikke gå med på at det kun er sykdom. Universet er høyst reelt, og det gjør meg syk og derfor tar jeg medisiner for da legges det en blokade slik at kommunikasjonen med Universet blir mindre. Hva er riktig å gjøre fram til mandag når jeg får snakket med de? Dette ble verre i går så har ikke gått lenge med det. Jeg tenker at med så lang erfaring fra psykiatri som du har, så må du kunne klare å mobilisere og minne deg selv om at det nettopp er denne typen tanker du får leponex for. Jeg tror det er fullt mulig for deg å kontrollere dette og så ta kontakt med helsevesenet på mandag. 0 Siter
Glitter Skrevet 28. juni Forfatter Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bor du langt unna legevakt/sykehus? Kanskje de vil ha deg inn på en samtale? Anonymkode: 7724a...301 Ikke veldig langt. 10 min i bil. frosken skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at med så lang erfaring fra psykiatri som du har, så må du kunne klare å mobilisere og minne deg selv om at det nettopp er denne typen tanker du får leponex for. Jeg tror det er fullt mulig for deg å kontrollere dette og så ta kontakt med helsevesenet på mandag. Ja er egentlig enig i det. Men nå har vi allerede avtalt en ringesavtsle. Men jeg blir å si jeg ikke ønsker innleggelse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Glitter skrev (6 minutter siden): Ikke veldig langt. 10 min i bil. Ja er egentlig enig i det. Men nå har vi allerede avtalt en ringesavtsle. Men jeg blir å si jeg ikke ønsker innleggelse. Si det du har på hjertet, så ser du hva legen legger frem. Anonymkode: 7724a...301 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Si det du har på hjertet, så ser du hva legen legger frem. Anonymkode: 7724a...301 Enig! Anonymkode: dc842...ccb 0 Siter
Glitter Skrevet 28. juni Forfatter Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Si det du har på hjertet, så ser du hva legen legger frem. Anonymkode: 7724a...301 Fastlegen min var på vakt. Han ba mg øke medisiner også så hvordan det gikk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Glitter skrev (6 minutter siden): Fastlegen min var på vakt. Han ba mg øke medisiner også så hvordan det gikk. Åh, så bra! Har du tatt medisin nå ? Anonymkode: 7724a...301 0 Siter
Glitter Skrevet 28. juni Forfatter Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Åh, så bra! Har du tatt medisin nå ? Anonymkode: 7724a...301 Ja det har jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Glitter skrev (1 minutt siden): Ja det har jeg. Da er det bare til å krysse fingrene. Veldig glad for at du ringte legen. Anonymkode: 7724a...301 0 Siter
Vendi Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni (endret) Glitter skrev (4 timer siden): Får tenke litt på det. Eller sove litt på det. Lurte bare mest på om det som er vanlig i denne situasjonen er å øke medisiner. Tenkte ikke på noen innleggelse. Grunnen til at jeg tenkte at innleggelse var best for deg var fordi du fortalte at du følte det var vanskelig å stå imot presset fra universet om å gjøre det du gjorde mot deg selv i 2021. Da ble jeg redd for at du skulle gi etter og gjøre det samme, omtrent når som helst. Derfor tenkte jeg at du måtte beskyttes mot deg selv. Men er glad det ordnet seg på annet vis Endret 28. juni av Vendi 1 Siter
Glitter Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Da er det bare til å krysse fingrene. Veldig glad for at du ringte legen. Anonymkode: 7724a...301 Ja. Vendi skrev (16 timer siden): Grunnen til at jeg tenkte at innleggelse var best for deg var fordi du fortalte at du følte det var vanskelig å stå imot presset fra universet om å gjøre det du gjorde mot deg selv i 2021. Da ble jeg redd for at du skulle gi etter og gjøre det samme, omtrent når som helst. Derfor tenkte jeg at du måtte beskyttes mot deg selv. Men er glad det ordnet seg på annet vis Ja jeg forstår at du tenkte innleggelse var lurt, men vil tro legen hørte på meg at jeg klarte å bevare kontrolleen. Nå føler jeg meg litt bedre etter å ha sovet lenge. Ikke helt bra, men bedre enn i går i hvert fall. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.