Gå til innhold

Lever ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som vet at jeg ikke lever, eller er det andre her inne som også vet at de ikke lever? Hjelper forresten ikke å si at jeg lever - det er ikke sant. Alle i denne "verdenen" er bare engler i menneskelig form. Jeg har for lengst forlatt den ekte verdenen...

Anonymkode: 448dc...b77

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke svar tror du at du vil få når du deler psykosetankene dine her? Og hvilke svar ønsker du?

Anonymkode: 6235d...196

Skrevet

Har litt i sanne gate bare omvendt. Føler jeg er den eneste som lever. Alle andre er bare dukker av voks.

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (7 minutter siden):

Har litt i sanne gate bare omvendt. Føler jeg er den eneste som lever. Alle andre er bare dukker av voks.

Selv på AP? Hva sier psykiater om det?

Anonymkode: f68f3...9e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Selv på AP? Hva sier psykiater om det?

De verste symptomene er gått over. Det som henger igjen må jeg nok bare leve med. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

De verste symptomene er gått over. Det som henger igjen må jeg nok bare leve med. 

Riktig. Jeg visste ikke om det var vanlig å ha symptomer på medisin.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Riktig. Jeg visste ikke om det var vanlig å ha symptomer på medisin.

Sånn jeg har skjønt det tar ikke alltid medisiner alt. Men det ser jeg som et bevis på at det ikke er sykdom. Men nok om det. Tråden handler ikke om meg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...