AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Er det bare jeg som vet at jeg ikke lever, eller er det andre her inne som også vet at de ikke lever? Hjelper forresten ikke å si at jeg lever - det er ikke sant. Alle i denne "verdenen" er bare engler i menneskelig form. Jeg har for lengst forlatt den ekte verdenen... Anonymkode: 448dc...b77 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hvilke svar tror du at du vil få når du deler psykosetankene dine her? Og hvilke svar ønsker du? Anonymkode: 6235d...196 0 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Har litt i sanne gate bare omvendt. Føler jeg er den eneste som lever. Alle andre er bare dukker av voks. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Glitter skrev (7 minutter siden): Har litt i sanne gate bare omvendt. Føler jeg er den eneste som lever. Alle andre er bare dukker av voks. Selv på AP? Hva sier psykiater om det? Anonymkode: f68f3...9e1 0 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selv på AP? Hva sier psykiater om det? Anonymkode: f68f3...9e1 De verste symptomene er gått over. Det som henger igjen må jeg nok bare leve med. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Glitter skrev (Akkurat nå): De verste symptomene er gått over. Det som henger igjen må jeg nok bare leve med. Riktig. Jeg visste ikke om det var vanlig å ha symptomer på medisin. Anonymkode: f68f3...9e1 0 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Riktig. Jeg visste ikke om det var vanlig å ha symptomer på medisin. Anonymkode: f68f3...9e1 Sånn jeg har skjønt det tar ikke alltid medisiner alt. Men det ser jeg som et bevis på at det ikke er sykdom. Men nok om det. Tråden handler ikke om meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.