Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som vet at jeg ikke lever, eller er det andre her inne som også vet at de ikke lever? Hjelper forresten ikke å si at jeg lever - det er ikke sant. Alle i denne "verdenen" er bare engler i menneskelig form. Jeg har for lengst forlatt den ekte verdenen...

Anonymkode: 448dc...b77

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke svar tror du at du vil få når du deler psykosetankene dine her? Og hvilke svar ønsker du?

Anonymkode: 6235d...196

Skrevet

Har litt i sanne gate bare omvendt. Føler jeg er den eneste som lever. Alle andre er bare dukker av voks.

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (7 minutter siden):

Har litt i sanne gate bare omvendt. Føler jeg er den eneste som lever. Alle andre er bare dukker av voks.

Selv på AP? Hva sier psykiater om det?

Anonymkode: f68f3...9e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Selv på AP? Hva sier psykiater om det?

De verste symptomene er gått over. Det som henger igjen må jeg nok bare leve med. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

De verste symptomene er gått over. Det som henger igjen må jeg nok bare leve med. 

Riktig. Jeg visste ikke om det var vanlig å ha symptomer på medisin.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Riktig. Jeg visste ikke om det var vanlig å ha symptomer på medisin.

Sånn jeg har skjønt det tar ikke alltid medisiner alt. Men det ser jeg som et bevis på at det ikke er sykdom. Men nok om det. Tråden handler ikke om meg. :)

Den forsvunne diamanten
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvilke svar tror du at du vil få når du deler psykosetankene dine her? Og hvilke svar ønsker du?

Det virker som et spørsmål du legger noe bak. Som om du mener at ts legger ut for at vi skal si stakkars deg osv. Det kan hende jeg tar feil men det er sånn det virker for meg når jeg leser dette svaret.

Den forsvunne diamanten
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det bare jeg som vet at jeg ikke lever, eller er det andre her inne som også vet at de ikke lever? Hjelper forresten ikke å si at jeg lever - det er ikke sant. Alle i denne "verdenen" er bare engler i menneskelig form. Jeg har for lengst forlatt den ekte verdenen...

Dette er tanker som jeg har slitt med tidligere. Trodde verden var simulert og at alt i denne verden var bare en simulasjon. Hvis du har en diagnose med slike symptomer råder jeg deg til å ta kontakt med dps eller andre instanser på mandag for å snakke om dette og kanskje legge en plan på hvordan du skal håndtere dette. Har du allerede en kriseplan kan du også følge det.

Hvis du ikke har diagnose så råder jeg deg til å ta kontakt med fastlegen og fortelle om disse opplevelsene så kan de henvise deg til spesialist/dps.

Og til slutt felles for disse scenarioene er at du kontakter legevakt og du føler du er farlig for deg selv eller andre. Eller at du føler nå mister jeg kontroll hvert øyeblikk over virkelighetsforståelsen. Det er vanskelig å vite men du må nesten bare prøve❤️ Prøv å grounde deg selv også. 

AnonymBruker
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (8 timer siden):

Det virker som et spørsmål du legger noe bak. Som om du mener at ts legger ut for at vi skal si stakkars deg osv. Det kan hende jeg tar feil men det er sånn det virker for meg når jeg leser dette svaret.

Jeg vet ikke hva TS vil vi skal si, for det er jo så åpenbart vrangforestillinger. Hvilke svar skal man gi på sånt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke hva TS vil vi skal si, for det er jo så åpenbart vrangforestillinger. Hvilke svar skal man gi på sånt?

Det er ikke vrangforestillinger, min forståelse av å ikke leve er høyst reell. Men dere alle sammen har som oppgave å fortelle meg at jeg lever, mens i realiteten har jeg for lengst begått selvmord og endt opp i denne dimensjonen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg vil ikke nødvendigvis ha svar, det jeg vil er å løfte tankene mine med dere engler, slik at sannheten kommer ut.

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (14 timer siden):

Hvordan er det å føle at du er den eneste som lever?

AnonymBruker
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (9 timer siden):

Dette er tanker som jeg har slitt med tidligere. Trodde verden var simulert og at alt i denne verden var bare en simulasjon. Hvis du har en diagnose med slike symptomer råder jeg deg til å ta kontakt med dps eller andre instanser på mandag for å snakke om dette og kanskje legge en plan på hvordan du skal håndtere dette. Har du allerede en kriseplan kan du også følge det.

Hvis du ikke har diagnose så råder jeg deg til å ta kontakt med fastlegen og fortelle om disse opplevelsene så kan de henvise deg til spesialist/dps.

Og til slutt felles for disse scenarioene er at du kontakter legevakt og du føler du er farlig for deg selv eller andre. Eller at du føler nå mister jeg kontroll hvert øyeblikk over virkelighetsforståelsen. Det er vanskelig å vite men du må nesten bare prøve❤️ Prøv å grounde deg selv også. 

Jeg blir diagnostisert akkurat nå, mest sannsynlig har jeg shizoaffektiv lidelse, men jeg nekter å tro at den diagnosen forklarer  sannheten. Fordi sannheten er nemlig den at jeg ikke lever, og det at jeg sier slike ting betyr ikke nødvendigvis at jeg er psykotisk eller psykisk syk/ustabil - det betyr kun at jeg snakker sannheten.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg blir diagnostisert akkurat nå, mest sannsynlig har jeg shizoaffektiv lidelse, men jeg nekter å tro at den diagnosen forklarer  sannheten. Fordi sannheten er nemlig den at jeg ikke lever, og det at jeg sier slike ting betyr ikke nødvendigvis at jeg er psykotisk eller psykisk syk/ustabil - det betyr kun at jeg snakker sannheten.

Begynner å bli mange med schizoaffektiv her inne nå 

Anonymkode: fbb82...65d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Begynner å bli mange med schizoaffektiv her inne nå 

Hva er hensikten med ett slikt svar? Hvorfor komme inn å pisse i tråder som du ikke svarer på temaet i. Har du personlighetsforstyrrelser?

Anonymkode: 1d78c...739

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er hensikten med ett slikt svar? Hvorfor komme inn å pisse i tråder som du ikke svarer på temaet i. Har du personlighetsforstyrrelser?

Anonymkode: 1d78c...739

Haha nei. Men det har åpenbart du siden du ble så hissig av et helt vanlig statement 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil ikke nødvendigvis ha svar, det jeg vil er å løfte tankene mine med dere engler, slik at sannheten kommer ut.

Vel, det eneste du oppnår er å fremstå som helt klart psykotisk for alle (bortsett fra de som kanskje deler samme vrangforestilling).

stjernestøv
Skrevet

Jeg tror vi lever i en illusjon men er ikke psykotisk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vel, det eneste du oppnår er å fremstå som helt klart psykotisk for alle (bortsett fra de som kanskje deler samme vrangforestilling).

Så du er ikke en engel sendt av Gud den allmektige for å fremstå som et menneske? Tenk om igjen dersom du tror jeg er så lettlurt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...