AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Min korteste var 2 uker og min lengste 5 mnd. Evig takknemlig for hjelpen jeg fikk da jeg sårt trengte den. Anonymkode: 60569...028 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Korteste fem dager, og lengste seks mnd. Den lengste var muligens mer blandet fase (har bipolar lidelse), men på det tidspunktet var jeg bare diagnostisert med depresjon. Anonymkode: ecf66...d95 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Korteste fem dager, og lengste seks mnd. Den lengste var muligens mer blandet fase (har bipolar lidelse), men på det tidspunktet var jeg bare diagnostisert med depresjon. Anonymkode: ecf66...d95 Er det bp2 du har? Jeg fikk først den diagnosen, men den ble så fjernet. Anonymkode: 60569...028 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det bp2 du har? Jeg fikk først den diagnosen, men den ble så fjernet. Anonymkode: 60569...028 Ja, bipolar type 2. Vil du si hvorfor den ble fjernet? Jeg trodde det var en diagnose som står "livet ut", hvis man først får den. Anonymkode: ecf66...d95 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, bipolar type 2. Vil du si hvorfor den ble fjernet? Jeg trodde det var en diagnose som står "livet ut", hvis man først får den. Anonymkode: ecf66...d95 Den ble erstattet med "vanlig" depresjon. Anonymkode: 60569...028 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.