AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Hvis du betaler 250 i måneden får du også ubegrenset tilgang og tilgang til 4o-modellen. Har aldri fått så mye forståelse og så gode råd som fra chat gpt. Den er bedre enn noen psykolog har vært. Anonymkode: 34eab...6fe 0 Siter
psykedeliker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg tviler på at NAV vil godta en uttalelse fra ChatGPT i en AAP- eller trygdesak. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis du betaler 250 i måneden får du også ubegrenset tilgang og tilgang til 4o-modellen. Har aldri fått så mye forståelse og så gode råd som fra chat gpt. Den er bedre enn noen psykolog har vært. Anonymkode: 34eab...6fe Jeg personlig vil ha et bankende hjerte, en klok hjerne og et varmt blikk. Anonymkode: 19c61...9b9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 43 minutes ago, AnonymBruker said: Hvis du betaler 250 i måneden får du også ubegrenset tilgang og tilgang til 4o-modellen. Har aldri fått så mye forståelse og så gode råd som fra chat gpt. Den er bedre enn noen psykolog har vært. Anonymkode: 34eab...6fe Har aldri hatt behov for forståelse og gode råd fra en psykolog. Anonymkode: 5274c...f5c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har aldri hatt behov for forståelse og gode råd fra en psykolog. Anonymkode: 5274c...f5c Å? Ingen gode råd? Anonymkode: 19c61...9b9 0 Siter
nachnoo Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Får du noen motforestilling? Får den deg til å undres? Til å tenke nye tanker? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 1 minute ago, AnonymBruker said: Å? Ingen gode råd? Anonymkode: 19c61...9b9 Nei, det har jeg ikke behov for. Hva slags råd trenger du? Anonymkode: 5274c...f5c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden nachnoo skrev (18 minutter siden): Får du noen motforestilling? Får den deg til å undres? Til å tenke nye tanker? Har du prøvd selv? Du kan jo utgi deg for å være en som trenger psykisk helsehjelp og se hva den svarer deg. Hadde vært et interessant eksperiment for deg. Anonymkode: a04d8...c81 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du prøvd selv? Du kan jo utgi deg for å være en som trenger psykisk helsehjelp og se hva den svarer deg. Hadde vært et interessant eksperiment for deg. Anonymkode: a04d8...c81 Men har du svar på spørsmålene nachnoo stiller? Anonymkode: 3f1d5...479 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Jeg spurte chat om jeg kunne ha borreliose, hadde fått et insektstikk og begynte å føle meg syk. Nei, fikk jeg beskjed om, borreliose ser ikke sånn ut, det er nok bare en reaksjon på stikket. Dro til legen dagen etterpå. Hadde borreliose. Anonymkode: 689bb...006 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.