AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Har du trua på det , Nachnoo?? Anonymkode: d77a0...ff0 0 Siter
nachnoo Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg har i to år hatt ukentlig veiledning med en av de beste og mest kompetente psykoanalytikere i Norge. Han sa utrolig mye klokt, og derfor husker jeg det meste av det han sa. En av utsagnene var denne: "Hvis pasienten ønsker å finne ut hvorfor hun er som hun er, er psykoanalyse den riktige intervensjon. Om pasienten ønsker å bli bra for sin sykdom/sine lidelser, skal en velge noe annet". Jeg ser på psykoanalyse som et psykologisk helsestudio for friske og velfungerende som ønsker å utvikle og modne sin psyke. Det er ikke noe for psykisk syke som ønsker å bli friske. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden nachnoo skrev (32 minutter siden): Jeg har i to år hatt ukentlig veiledning med en av de beste og mest kompetente psykoanalytikere i Norge. Han sa utrolig mye klokt, og derfor husker jeg det meste av det han sa. En av utsagnene var denne: "Hvis pasienten ønsker å finne ut hvorfor hun er som hun er, er psykoanalyse den riktige intervensjon. Om pasienten ønsker å bli bra for sin sykdom/sine lidelser, skal en velge noe annet". Jeg ser på psykoanalyse som et psykologisk helsestudio for friske og velfungerende som ønsker å utvikle og modne sin psyke. Det er ikke noe for psykisk syke som ønsker å bli friske. Og jeg som nettopp har vært i kontakt med psykiater som driver med dette. Nå blir jeg veldig i tvil. Anonymkode: 2208f...bb6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Andre meninger? Anonymkode: 2208f...bb6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.