AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Mitt er å komme igjennom den og å få det bittelitt bedre ved å gå en tur. Anonymkode: 83cd5...304 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mitt er å komme igjennom den og å få det bittelitt bedre ved å gå en tur. Anonymkode: 83cd5...304 mitt mål var å gå ti tusen skritt og det har jeg klart. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni stjernestøv skrev (7 timer siden): mitt mål var å gå ti tusen skritt og det har jeg klart. Bra jobba! Jeg gikk en tur og det hjalp litt på tankekjøret. Anonymkode: 83cd5...304 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni stjernestøv skrev (7 timer siden): mitt mål var å gå ti tusen skritt og det har jeg klart. Er de negative symptomene borte? Anonymkode: 9450f...e23 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni stjernestøv skrev (7 timer siden): mitt mål var å gå ti tusen skritt og det har jeg klart. Gikk du bare rundt bordet i dag også? Anonymkode: 95174...2dd 0 Siter
psykedeliker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Mitt mål idag var å ikke ha noe mål. Og som vanlig feilet jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni krøll9 skrev (10 minutter siden): Komme meg gjennom. Jobber og sover. Jobber du i helger? Anonymkode: 83cd5...304 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Pakket for en ukes tur, forbereder meg mentalt på å fly i morgen. Betablokker er pakket i håndveska, så nå satser jeg på en god natts søvn. Siden det var et tragisk kjempekrasj for et par uker siden, er vel sansynligheten (som jeg jo vet er minimal i utgangspunktet)for at det skjer igjen desto mindre 😛 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni FjellOgDalar skrev (4 minutter siden): Pakket for en ukes tur, forbereder meg mentalt på å fly i morgen. Betablokker er pakket i håndveska, så nå satser jeg på en god natts søvn. Siden det var et tragisk kjempekrasj for et par uker siden, er vel sansynligheten (som jeg jo vet er minimal i utgangspunktet)for at det skjer igjen desto mindre 😛 Det kommer til å gå så bra! God tur::)) Anonymkode: 83cd5...304 1 Siter
krøll9 Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jobber du i helger? Anonymkode: 83cd5...304 Ja. Da også. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er de negative symptomene borte? Anonymkode: 9450f...e23 Å nei du. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Gikk du bare rundt bordet i dag også? Anonymkode: 95174...2dd Ikke bare rundt bordet, fra stuen til kjøkkenet og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ikke bare rundt bordet, fra stuen til kjøkkenet og. Blir du ikke svimmel? Anonymkode: 95174...2dd 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir du ikke svimmel? Anonymkode: 95174...2dd Jo det gjør jeg men tror det er pga lavt blodtrykk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni stjernestøv skrev (Akkurat nå): Jo det gjør jeg men tror det er pga lavt blodtrykk. Er det ikke heller fordi du går rundt og rundt i timesvis? Anonymkode: 95174...2dd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni stjernestøv skrev (1 time siden): Å nei du. Det skulle man jo tro sånn som du holder på. Anonymkode: 9450f...e23 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det ikke heller fordi du går rundt og rundt i timesvis? Anonymkode: 95174...2dd Mulig det, i dag blir det ikke så mye for har vært hos foreldrene mine. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det skulle man jo tro sånn som du holder på. Anonymkode: 9450f...e23 Hehe ok, det er nå bra det da 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni det ble ti tusen skritt i dag og, klarte det phu 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.