Gå til innhold

Er kognitiv terapi "fremtiden"? Er det noen som har positiv erfaring i form av vekst og utvikling med psykodynamisk psykoterapi?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor holder ikke terapeuten i tømmeret? Er det ikke det som er oppdraget dens?

Anonymkode: deeef...667

Tømmene...

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor holder ikke terapeuten i tømmeret? Er det ikke det som er oppdraget dens?

Hvorfor forteller ikke terapeuten hvilken diagnose som er satt, hvilke behandlingsmuligheter som finnes og drøfter dette med pasienten? Hvorfor klargjøres ikke om og evt hvordan pas kan kontakte behandler mellom timene? Hvorfor avklares ikke hva som skjer dersom terapeuten må avlyse? Eller hvis pasienten må avlyse? Hvorfor avtales ikke hvor ofte det skal gjøres en evaluering? osv osv

Du kan like gjerne trekke konklusjonen selv som at jeg gjør det,

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (2 timer siden):

Hvorfor forteller ikke terapeuten hvilken diagnose som er satt, hvilke behandlingsmuligheter som finnes og drøfter dette med pasienten? Hvorfor klargjøres ikke om og evt hvordan pas kan kontakte behandler mellom timene? Hvorfor avklares ikke hva som skjer dersom terapeuten må avlyse? Eller hvis pasienten må avlyse? Hvorfor avtales ikke hvor ofte det skal gjøres en evaluering? osv osv

Du kan like gjerne trekke konklusjonen selv som at jeg gjør det,

Dette fremsto litt uklart for meg. Mulig jeg er særdeles treg. Mener du at behandlere innen psykodynamisk psykoterapi feiler her eller er det likt over hele fjøla?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette fremsto litt uklart for meg. Mulig jeg er særdeles treg. Mener du at behandlere innen psykodynamisk psykoterapi feiler her eller er det likt over hele fjøla?

Mitt inntrykk er at alt for mange feiler her.

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (28 minutter siden):

Mitt inntrykk er at alt for mange feiler her.

Det er synd at det er slik. Kanskje det er noen mangler i utdanningene til behandlerne? Eller hos veilederne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...