AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Jeg sliter sosialt, aller mest fordi jeg er veldig innadvendt og sjenert og sosialt klønete men også fordi jeg har asperger og ikke tør å ta sjanser. Kan en behandler hjelpe meg med å få venner? Anonymkode: f12df...97c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg sliter sosialt, aller mest fordi jeg er veldig innadvendt og sjenert og sosialt klønete men også fordi jeg har asperger og ikke tør å ta sjanser. Kan en behandler hjelpe meg med å få venner? Anonymkode: f12df...97c Behandler kan gi deg gode råd og tips til hvordan komme i kontakt med andre tenker jeg? Anonymkode: df0a1...ca9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Behandler kan gi deg gode råd og tips til hvordan komme i kontakt med andre tenker jeg? Anonymkode: df0a1...ca9 Ja? Det hadde vert supert. Anonymkode: f12df...97c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Prøv å start på et fontenehus. Anonymkode: 40559...348 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Prøv å start på et fontenehus. Anonymkode: 40559...348 Jeg har vært der før, men følte at det ikke passet meg helt. Anonymkode: f12df...97c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har vært der før, men følte at det ikke passet meg helt. Anonymkode: f12df...97c Har du noen hobbyer/interesser? Anonymkode: df0a1...ca9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du noen hobbyer/interesser? Anonymkode: df0a1...ca9 Nei, burde nok fått det. Anonymkode: f12df...97c 0 Siter
Anonymos Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni En psykolog kan hjelpe deg å finne selvtillitten og motivasjonen til å oppsøke nye steder og mennesker, men det å gå fra bekjent til venn med noen må du i all hovedsak gjøre selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, burde nok fått det. Anonymkode: f12df...97c Du kan begynne med å finne en ting du liker/har lyst til å utforske. Jeg feks liker styrketrening og meldte meg inn på et sted hvor jeg nå trener styrke sammen med andre. Anonymkode: df0a1...ca9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Anonymos skrev (Akkurat nå): En psykolog kan hjelpe deg å finne selvtillitten og motivasjonen til å oppsøke nye steder og mennesker, men det å gå fra bekjent til venn med noen må du i all hovedsak gjøre selv. Ja det skjønner jeg jo, forventer ikke akkurat at behandler skal være med og holde meg i hånda. Anonymkode: f12df...97c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja det skjønner jeg jo, forventer ikke akkurat at behandler skal være med og holde meg i hånda. Anonymkode: f12df...97c Har du noen mennesker i livet ditt nå du kunne tenke deg å bli bedre kjent med? Anonymkode: df0a1...ca9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.