Gå til innhold

Kan behandler hjelpe meg å få venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter sosialt, aller mest fordi jeg er veldig innadvendt og sjenert og sosialt klønete men også fordi jeg har asperger og ikke tør å ta sjanser. Kan en behandler hjelpe meg med å få venner? 

Anonymkode: f12df...97c

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg sliter sosialt, aller mest fordi jeg er veldig innadvendt og sjenert og sosialt klønete men også fordi jeg har asperger og ikke tør å ta sjanser. Kan en behandler hjelpe meg med å få venner? 

Behandler kan gi deg gode råd og tips til hvordan komme i kontakt med andre tenker jeg?

Anonymkode: df0a1...ca9

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Behandler kan gi deg gode råd og tips til hvordan komme i kontakt med andre tenker jeg?

Ja? Det hadde vert supert.

Skrevet

Prøv å start på et fontenehus. 

Anonymkode: 40559...348

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Prøv å start på et fontenehus. 

Anonymkode: 40559...348

Jeg har vært der før, men følte at det ikke passet meg helt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har vært der før, men følte at det ikke passet meg helt.

Har du noen hobbyer/interesser?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du noen hobbyer/interesser?

Nei, burde nok fått det.

Skrevet

En psykolog kan hjelpe deg å finne selvtillitten og motivasjonen til å oppsøke nye steder og mennesker, men det å gå fra bekjent til venn med noen må du i all hovedsak gjøre selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, burde nok fått det.

Du kan begynne med å finne en ting du liker/har lyst til å utforske. Jeg feks liker styrketrening og meldte meg inn på et sted hvor jeg nå trener styrke sammen med andre. 

Skrevet
Anonymos skrev (Akkurat nå):

En psykolog kan hjelpe deg å finne selvtillitten og motivasjonen til å oppsøke nye steder og mennesker, men det å gå fra bekjent til venn med noen må du i all hovedsak gjøre selv. 

Ja det skjønner jeg jo, forventer ikke akkurat at behandler skal være med og holde meg i hånda.

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja det skjønner jeg jo, forventer ikke akkurat at behandler skal være med og holde meg i hånda.

Har du noen mennesker i livet ditt nå du kunne tenke deg å bli bedre kjent med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...