AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:02 Skrevet søndag kl 18:02 Jeg sliter sosialt, aller mest fordi jeg er veldig innadvendt og sjenert og sosialt klønete men også fordi jeg har asperger og ikke tør å ta sjanser. Kan en behandler hjelpe meg med å få venner? Anonymkode: f12df...97c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:11 Skrevet søndag kl 18:11 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg sliter sosialt, aller mest fordi jeg er veldig innadvendt og sjenert og sosialt klønete men også fordi jeg har asperger og ikke tør å ta sjanser. Kan en behandler hjelpe meg med å få venner? Anonymkode: f12df...97c Behandler kan gi deg gode råd og tips til hvordan komme i kontakt med andre tenker jeg? Anonymkode: df0a1...ca9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:12 Skrevet søndag kl 18:12 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Behandler kan gi deg gode råd og tips til hvordan komme i kontakt med andre tenker jeg? Anonymkode: df0a1...ca9 Ja? Det hadde vert supert. Anonymkode: f12df...97c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:36 Skrevet søndag kl 18:36 Prøv å start på et fontenehus. Anonymkode: 40559...348 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:45 Skrevet søndag kl 18:45 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Prøv å start på et fontenehus. Anonymkode: 40559...348 Jeg har vært der før, men følte at det ikke passet meg helt. Anonymkode: f12df...97c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:06 Skrevet søndag kl 19:06 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har vært der før, men følte at det ikke passet meg helt. Anonymkode: f12df...97c Har du noen hobbyer/interesser? Anonymkode: df0a1...ca9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:13 Skrevet søndag kl 19:13 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du noen hobbyer/interesser? Anonymkode: df0a1...ca9 Nei, burde nok fått det. Anonymkode: f12df...97c 0 Siter
Anonymos Skrevet søndag kl 19:15 Skrevet søndag kl 19:15 En psykolog kan hjelpe deg å finne selvtillitten og motivasjonen til å oppsøke nye steder og mennesker, men det å gå fra bekjent til venn med noen må du i all hovedsak gjøre selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:16 Skrevet søndag kl 19:16 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, burde nok fått det. Anonymkode: f12df...97c Du kan begynne med å finne en ting du liker/har lyst til å utforske. Jeg feks liker styrketrening og meldte meg inn på et sted hvor jeg nå trener styrke sammen med andre. Anonymkode: df0a1...ca9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:16 Skrevet søndag kl 19:16 Anonymos skrev (Akkurat nå): En psykolog kan hjelpe deg å finne selvtillitten og motivasjonen til å oppsøke nye steder og mennesker, men det å gå fra bekjent til venn med noen må du i all hovedsak gjøre selv. Ja det skjønner jeg jo, forventer ikke akkurat at behandler skal være med og holde meg i hånda. Anonymkode: f12df...97c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:50 Skrevet søndag kl 19:50 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja det skjønner jeg jo, forventer ikke akkurat at behandler skal være med og holde meg i hånda. Anonymkode: f12df...97c Har du noen mennesker i livet ditt nå du kunne tenke deg å bli bedre kjent med? Anonymkode: df0a1...ca9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.