Gå til innhold

Tenker på psykolog selv 3 år etter

Anbefalte innlegg

Skrevet
munchin skrev (13 minutter siden):

Omsorgen må ha føltes veldig god i den tilstanden du var i.

Ja, den var det. Samtidig så knakk jeg i hop da jeg ble utskrevet og "mistet" han. Var absolutt ikke like ille da forrige behandler avsluttet relasjonen. Selv om jeg ofte tenker på henne så går det helt greit. Har blitt mye sterkere. :)

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (49 minutter siden):

Ja, den var det. Samtidig så knakk jeg i hop da jeg ble utskrevet og "mistet" han. Var absolutt ikke like ille da forrige behandler avsluttet relasjonen. Selv om jeg ofte tenker på henne så går det helt greit. Har blitt mye sterkere. :)

Ja, det må ha vært tøft og sårt å stå i. Hvordan var det med personalet du ble kjent med under forrige lange innleggelse. Knyttet du deg sterkt til dem?

Anonymkode: e990d...bd0

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, det må ha vært tøft og sårt å stå i. Hvordan var det med personalet du ble kjent med under forrige lange innleggelse. Knyttet du deg sterkt til dem?

Nei. Hadde et godt forhold til noen av de, men kjenner ingen dyp tilknytning. Treffes vi på et kjøpesenter så slår jeg gjerne av en prat, men ikke noe mer enn det. :)

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (16 minutter siden):

Nei. Hadde et godt forhold til noen av de, men kjenner ingen dyp tilknytning. Treffes vi på et kjøpesenter så slår jeg gjerne av en prat, men ikke noe mer enn det. :)

Kanskje likeså greit😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje likeså greit😉

Ja. :) Men jeg har fått et veldig godt forhold med ganske mange i psykiatrien. Så skulle bare mangle at jeg ble ekstra knyttet til et par av de. :) Ikke alt var like heldig da. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (2 timer siden):

Ja. :) Men jeg har fått et veldig godt forhold med ganske mange i psykiatrien. Så skulle bare mangle at jeg ble ekstra knyttet til et par av de. :) Ikke alt var like heldig da. 

Det er helt sant! Du tilbrakte mye tid innforbi sykehusets vegger. Jeg knyttet meg også til noen av de ansatte da jeg var lenge innlagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...