AnonymBruker Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Jeg vil gjerne av den, men har prøvd flere ganger å trappe ned og fått økt angst som resultat. Det har tatt flere mnd å komme tilbake til utgangspunktet. Kan det være at det blir verre før det blir bedre? Anonymkode: 5afa9...16b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil gjerne av den, men har prøvd flere ganger å trappe ned og fått økt angst som resultat. Det har tatt flere mnd å komme tilbake til utgangspunktet. Kan det være at det blir verre før det blir bedre? Anonymkode: 5afa9...16b Legger til at jeg ikke har bp eller psykoselidelse, men depresjon. Anonymkode: 5afa9...16b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Hva sier din behandler/fastlege om å trappe ned? Anonymkode: 2fe16...6e1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva sier din behandler/fastlege om å trappe ned? Anonymkode: 2fe16...6e1 Har ikke behandler lengre. Fastlege stiller ingen spm. Anonymkode: 5afa9...16b 0 Siter
nachnoo Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Er det noen god grunn til å tro at den uro og det tankekjør som gjorde at du begynte, når har forsvunnet? Hvis ikke vil de samme symptomene komme tilbake om du slutter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli nachnoo skrev (4 timer siden): Er det noen god grunn til å tro at den uro og det tankekjør som gjorde at du begynte, når har forsvunnet? Hvis ikke vil de samme symptomene komme tilbake om du slutter. Jeg har fortsatt depresjonssykdom. Så mulig jeg blir mye verre om jeg slutter da. Anonymkode: 5afa9...16b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.