Gå til innhold

Følger dps fortsatt med på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så overdrevent mange som  er inne i journalen min og snoker etter at jeg sa jeg ikke ville ha mer av opplegget dere der og kom aldri tilbake. Det er lenge siden og det er stille en stund i en uke (eller to?) men! så plutselig står det at en legene på akutten el psykiatrisk som la meg inn må ha gjort etterarbeid og kvalitetsikring og jeg er sikker på at de ikke vil at jeg skal vite (jeg kan ikke se hva de åpner!. Jeg er jo skrevet ut!?

Anonymkode: 9468c...0ad

Skrevet

Hvis det er lenge siden og du ikke vil ha noe mer med dem å gjøre, hvorfor går du da fortsatt inn og sjekker hvem som leser journalen din?

Anonymkode: 84fe3...f51

Skrevet

Du kan se hvilke dokument de har åpnet by the way. 

Anonymkode: 77a16...b31

Skrevet
17 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvis det er lenge siden og du ikke vil ha noe mer med dem å gjøre, hvorfor går du da fortsatt inn og sjekker hvem som leser journalen din?

Anonymkode: 84fe3...f51

det er ikke det samme! jeg må vite hva som skjer

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

det er ikke det samme! jeg må vite hva som skjer

Det er klart at det er litt etterarbeid som sikkert må gjøres. Ta en telefon til resepsjonen og forhør deg der.

Anonymkode: 77a16...b31

Skrevet

Hvor mange måneder etter du var innlagt snakker vi om? 

Anonymkode: 3c13b...bcc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...