Glitter Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er dyrt å bytte medisiner hvis det koster 10.ooo kroner for et døgn på sykehus . Anonymkode: ba4a4...a5a Jeg forholder meg til det behandler, overlege og inntaksteamet mener er riktig for meg. Hva du måtte mene veier ikke tungt for min del. Endret 2. juli av Glitter 1 Siter
stjernestøv Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er fornuftig at dere å ta medisiner! Anonymkode: ba4a4...a5a jo det er vel det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Glitter skrev (4 minutter siden): Jeg forholder meg til det behandler, overlege og inntaksteamet mener er riktig for meg. Hva du måtte mene veier ikke tungt for min del. Nei det er ikke min eller en annen sin mening, det er legene som bestemmer, jeg kritiserer deg ikke selv om du føler det, jeg sier bare at det er dyrt å bytte medisiner! Anonymkode: ba4a4...a5a 0 Siter
Glitter Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er ikke min eller en annen sin mening, det er legene som bestemmer, jeg kritiserer deg ikke selv om du føler det, jeg sier bare at det er dyrt å bytte medisiner! Anonymkode: ba4a4...a5a Ok. Ja det er absolutt dyrt. Men dyrere blir det hvis jeg blir skikkelig syk hjemme. Da står livet mitt i fare slik som min psykose har pleid å være. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Glitter skrev (6 minutter siden): Ok. Ja det er absolutt dyrt. Men dyrere blir det hvis jeg blir skikkelig syk hjemme. Da står livet mitt i fare slik som min psykose har pleid å være. Ja sant Anonymkode: ba4a4...a5a 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.