Gå til innhold

blir du rar av lite søvn?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet (endret)

Jeg stod opp klokken ett i natt og er helt ute, gikk ti tusen skritt i natt for da var jeg lys våken. blir alle rar etter en sånn natt? Sykepleieren sa det, svimete og tendenser til migrene. altså det er som å være i en båt. 

Endret av stjernestøv
Skrevet

Jeg pleier sove ganske greit, men de dagene jeg sover særdeles dårlig så fungerer jeg ikke. Og jeg blir som regel så trøtt at jeg må sove på sofaen på dagtid. Det er noe jeg egentlig aldri gjør, men hvis søvnunderskuddet er stort nok så har jeg ikke noe valg, for jeg klarer ikke holde meg våken.

Skrevet (endret)

Jeg blir i hvert fall rar hvis jeg ikke sover en natt.  Jeg har kanskje en våkenatt i uka og jeg pleier å vaske kjøkkenet 😉.  Og blir helt utenfor neste dag.  Og sliter med å sovne neste natt også.  
Og får forøvrig ganske vondt i kroppen også.

Endret av Dorthe
stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jeg pleier sove ganske greit, men de dagene jeg sover særdeles dårlig så fungerer jeg ikke. Og jeg blir som regel så trøtt at jeg må sove på sofaen på dagtid. Det er noe jeg egentlig aldri gjør, men hvis søvnunderskuddet er stort nok så har jeg ikke noe valg, for jeg klarer ikke holde meg våken.

Ok. Ja en time på puta hadde gjort seg men får ikke sove om dagen jeg, men godt det ikke bare er meg da. noen sier de tåler det så bra men vet ikke om jeg tror på det. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du går 10.000 skritt om natten, kan du ikke regne med å få sove. 

Anonymkode: c55bb...1b7

stjernestøv
Skrevet
Dorthe skrev (2 minutter siden):

Jeg blir i hvert fall rar hvis jeg ikke sover en natt.  Jeg har kanskje en våkenatt i uka og jeg pleier å vaske kjøkkenet 😉.  Og blir helt utenfor neste dag.

da er vi jo flere. Får du og mye energi på natten? 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du går 10.000 skritt om natten, kan du ikke regne med å få sove. 

Nei når jeg først er lys våken får jeg ikke sove igjen og sånn er det med meg, derfor kan jeg like godt gå. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ok. Ja en time på puta hadde gjort seg men får ikke sove om dagen jeg, men godt det ikke bare er meg da. noen sier de tåler det så bra men vet ikke om jeg tror på det. 

Hvorfor får du ikke sove på dagen? Tror du at din tanke om at " jeg får ikke sove på dagen" kan spille inn?

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

da er vi jo flere. Får du og mye energi på natten? 

Ja, synes jeg jobber bedre om kvelden og natten enn jeg gjør om dagen.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutes ago, stjernestøv said:

Jeg stod opp klokken ett i natt og er helt ute, gikk ti tusen skritt i natt for da var jeg lys våken. blir alle rar etter en sånn natt? Sykepleieren sa det, svimete og tendenser til migrene. altså det er som å være i en båt. 

Det er helt vanlig.

Anonymkode: 12e47...e40

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Hvorfor får du ikke sove på dagen? Tror du at din tanke om at " jeg får ikke sove på dagen" kan spille inn?

har bare aldri fått til å sove om dagen, det skjedde en gang da jeg hadde ekstrem migrene da. Det er mange år siden, det er om natten jeg sover. 

stjernestøv
Skrevet
Dorthe skrev (2 minutter siden):

Ja, synes jeg jobber bedre om kvelden og natten enn jeg gjør om dagen.

ja samme her, jeg har satt på klær og tørketrommel og lagt sammen klær, har og vasket badet noen ganger på natten. Rart det der. så blir man helt dass om dagen. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er helt vanlig.

Anonymkode: 12e47...e40

ok bra det at det ikke er uvanlig. da er jeg normal. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

har bare aldri fått til å sove om dagen, det skjedde en gang da jeg hadde ekstrem migrene da. Det er mange år siden, det er om natten jeg sover. 

Jeg liker ikke å sove på dagtid. Men hvis jeg virkelig ikke har fått sove om natten så har jeg ikke noe valg. Jeg er så stuptrøtt at jeg ikke fungerer og kroppen nærmest tvinger meg til å legge meg ned.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jeg liker ikke å sove på dagtid. Men hvis jeg virkelig ikke har fått sove om natten så har jeg ikke noe valg. Jeg er så stuptrøtt at jeg ikke fungerer og kroppen nærmest tvinger meg til å legge meg ned.

ok, da er vi ulike. Kroppen min tvinger meg til å sitte oppreist hele dagen, kan ikke legge meg nedpå sofaen en gang. Dess mer gleder jeg meg til å legge meg om kvelden, pleier å sove veldig godt etter en våkenatt. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

ok, da er vi ulike. Kroppen min tvinger meg til å sitte oppreist hele dagen, kan ikke legge meg nedpå sofaen en gang. Dess mer gleder jeg meg til å legge meg om kvelden, pleier å sove veldig godt etter en våkenatt. 

Men da får du jo sove godt i natt:) 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men da får du jo sove godt i natt:) 

Ja jeg tror nok det og det gleder jeg meg til :) 

stjernestøv
Skrevet
Dorthe skrev (22 minutter siden):

Jeg blir i hvert fall rar hvis jeg ikke sover en natt.  Jeg har kanskje en våkenatt i uka og jeg pleier å vaske kjøkkenet 😉.  Og blir helt utenfor neste dag.  Og sliter med å sovne neste natt også.  
Og får forøvrig ganske vondt i kroppen også.

å jeg pleier å sove som en stein etter en våkenatt men vondt i kroppen får jeg også. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig rar uten søvn. Sover heldigvis greit med sovemedisin.

Anonymkode: bbf8d...f94

Skrevet

Blir sliten uten søvn. Hjernen svir og ting blir tåkete. Og blokaden mellom meg og universet blir dårligere slik at jeg blir mer plaget. 

Sover som oftest godt nok da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...