AnonymBruker Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Noen med erfaring? Tidligere behandler på DPS sa nei til det. Usikkert hvorfor, men jeg tror hun tenkte at det ikke var en bedre medisinering. Anonymkode: f988b...20c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Den er grei som medisin mot angst dersom man tar den en SJELDEN gang når man faktisk har ekstrem angst for noe. Problemet er når man begynner å ta den hver dag som en daglig rutine og uten at man har angst for noe spesielt en gang. Anonymkode: 467d3...e5d 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Valium er fin den. Spesielt om du bare bruker den når du virkelig har angst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Noen med erfaring? Tidligere behandler på DPS sa nei til det. Usikkert hvorfor, men jeg tror hun tenkte at det ikke var en bedre medisinering. Anonymkode: f988b...20c Hjelper der og da litt, men du blir ikke kvitt angsten. Anonymkode: 05014...fbd 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Jeg vil tippe fastlegen skriver den ut om du skal gjennom noe som gir deg angst. F.eks. tannlege, flytur osv. valium er det samme som stesolid og vival. En minstepakke av en av de pleier ikke være så vanskelig å få om du skal igjennom noe som du gruer deg skikkelig til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.