AnonymBruker Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Eller lar du være å drikke ELLER lar du være å sove den natta ? Anonymkode: ad665...f16 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Glitter skrev (17 minutter siden): Tar medisin. Men vet det ikke e3 der det bedre. Drikker du igjen? Anonymkode: 35dbd...2ce 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Drikker du igjen? Anonymkode: 35dbd...2ce Jeg har mistenkt det før denne uka og. Anonymkode: e8ca5...37d 0 Siter
Glitter Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Drikker du igjen? Anonymkode: 35dbd...2ce Drikker innimellom. Men ikke mye og jeg har aldri tenkt å være 100% avholds. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Jeg har blandet vodka og sterk benzo. Ingenting skjedde, men det kan like gjerne være flaks. Man kan kveles i eget oppkast. Anonymkode: db063...525 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.