AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Og merker behandleren det? @nachnoo? Anonymkode: 4fb58...277 0 Siter
Glitter Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) I mitt tilfelle så var bare begge veldig glad over at det var slik. Så vi snakket innimellom om det. Endret 6 timer siden av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Glitter skrev (3 minutter siden): I mitt tilfelle så var bare begge veldig glad over at det var slik. Så vi snakket innimellom om det. Hva i alle dager? Anonymkode: 4fb58...277 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg mener; så det er en bra ting fra hjelperens side? Anonymkode: 4fb58...277 0 Siter
nachnoo Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hvordan er det om man er avhengig av alkohol eller medisiner? Jo man blir urolig og har det ille om man ikke får stadig tilførsel. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden nachnoo skrev (7 minutter siden): Hvordan er det om man er avhengig av alkohol eller medisiner? Jo man blir urolig og har det ille om man ikke får stadig tilførsel. Ja, stemmer. Er det ikke spesielt at behandleren synes at det er en bra ting? Anonymkode: 4fb58...277 0 Siter
nachnoo Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, stemmer. Er det ikke spesielt at behandleren synes at det er en bra ting? Anonymkode: 4fb58...277 Jo, meget spesielt. 0 Siter
Glitter Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hva i alle dager? Anonymkode: 4fb58...277 Hva mener du? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Glitter skrev (3 minutter siden): Hva mener du? Du skriver "i mitt tilfelle var vi begge glade over at det var slik". Og at dere pratet om det. Anonymkode: 4fb58...277 0 Siter
Glitter Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du skriver "i mitt tilfelle var vi begge glade over at det var slik". Og at dere pratet om det. Anonymkode: 4fb58...277 Bare det at vi hadde en bra relasjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden En merker det, ved at en får panikk av tanken på å ikke ha behandleren sin lenger. Anonymkode: 4bcdc...394 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): En merker det, ved at en får panikk av tanken på å ikke ha behandleren sin lenger. Anonymkode: 4bcdc...394 Og da er tankene ikke knyttet til det å få psykisk helsehjelp, men til selve behandleren? Anonymkode: 4fb58...277 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.