AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Prøvd flere ganger med mange års mellomrom. Har BP1. Andre medisiner virker men disse merker jeg virkelig ikke. Bra kanskje for da slipper jeg å bli avhengig. Har fått det utskrevet for feks angst i sykdomsfaser. Prøvde igjen i går og i dag: ingen ting, merker like lite som av et glass melk. Hva kan grunnen være? @nachnoo Anonymkode: 4c8e9...5ca 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Legen foreslår/ skriver ut meget små doser. 1-2 vival eller sobril er det ikke alle som får effekt av. Sånn er det. Anonymkode: 6b6ef...f7f 0 Siter
nachnoo Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Prøvd flere ganger med mange års mellomrom. Har BP1. Andre medisiner virker men disse merker jeg virkelig ikke. Bra kanskje for da slipper jeg å bli avhengig. Har fått det utskrevet for feks angst i sykdomsfaser. Prøvde igjen i går og i dag: ingen ting, merker like lite som av et glass melk. Hva kan grunnen være? @nachnoo Anonymkode: 4c8e9...5ca Det kommer litt an på dose. Er f.eks. Valium 2mg eller Sobril 10mg, kan dosen være for liten til å få effekt. Hvis du ikke får effekt selv på store doser, da vet jeg ikke hva det skyldes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.