AnonymBruker Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Er det flere som sliter periodevis med utmattelse etter langvarig psykisk sykdom? Anonymkode: 9675c...40a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Er det flere som sliter periodevis med utmattelse etter langvarig psykisk sykdom? Anonymkode: 9675c...40a Jeg strever med utmattelse og depresjon. Ikke periodevis, men hele tiden. Anonymkode: b2ed9...c4e 0 Siter
krøll9 Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Kommer aldri helt ut av utmattelsen, så vet ikke om det er noe som henger igjen, om det er slik den nye normalen er, eller om det er første tegn på en ny nedtur. Mine depresjoner kommer så ofte at jeg synes det er vanskelig å avgjøre hva som er før, under, imellom og etter... Hvis det er depresjon du sliter med, så er hukommelse og utmattelse gjerne noe av det som henger lenge igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.