Gå til innhold

Klarer du å/gråter du og hvilke medisiner går du på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Abilify og Litium. Stoppet å gråte da jeg begynte med Litium. Nå er jeg "stoneface".

Anonymkode: caff9...651

Skrevet

Har litiumkonsentrasjon på 0,8. Ble rørt av en TV-serie senest i dag. Kan gråte som normalt. 

AnonymBruker
Skrevet
Sokk skrev (14 minutter siden):

Har litiumkonsentrasjon på 0,8. Ble rørt av en TV-serie senest i dag. Kan gråte som normalt. 

Glemte å skrive at jeg er moderat deprimert. Fint at du kan gråte som normalt. Hi.

Anonymkode: caff9...651

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Går på lanmictal og abilify. Gråter ganske mye om dagen. Til vanlig er jeg veldig lett rørt også.

stjernestøv
Skrevet

Jeg gråter ikke på antipsykotika, aldri gjort. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Latuda og litium og jeg klarer å gråte. Sliter litt med å gråte alene, men gråter mye når jeg snakker med andre om hvordan jeg har det. Er deprimert.

Anonymkode: 73617...e16

AnonymBruker
Skrevet

Efexor, seroquel, peratsin. Jeg gråter.

Anonymkode: 0c14a...f0b

Den forsvunne diamanten
Skrevet
Marye skrev (31 minutter siden):

Lamictal og leponex, gråter masse

Samme her, bare med lamictal og abilify. Forstår ikke at folk ikke gråter av medisiner. Men alle er nok forskjellig. Kanskje har det noe om at alle har forskjellig hjerne og masse om hormoner og nerver og gud veit hva andre ting!

stjernestøv
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (1 minutt siden):

Samme her, bare med lamictal og abilify. Forstår ikke at folk ikke gråter av medisiner. Men alle er nok forskjellig. Kanskje har det noe om at alle har forskjellig hjerne og masse om hormoner og nerver og gud veit hva andre ting!

Jeg blir litt flat av medisiner, det er jo det de beskriver meg som i journalen og bare med andre ord. 

Skrevet

Jeg kan gråte, men gråt mer før. Det tror jeg ikke har medisiner å gjøre, men at jeg er blitt bedre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...