Gå til innhold

Å fokusere på andre ting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

sa til sykepleieren jeg prøvde å fokusere på andre ting enn bare blodtrykk, helse og medisiner og han sa det var bra jeg fokuserte på andre ting, men jeg trenger jo hjelp til å få det til å fungere? er det noe å ta opp med hun nye sykepleieren som kommer? da har vi jo noe å jobbe med eller må jeg jobbe med dette alene? 

Skrevet

Ja, dte synes jeg godt du kan ta opp :) 

Anonymkode: d61ff...c75

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, dte synes jeg godt du kan ta opp :) 

ok. Da tar jeg det opp :) trenger noe å jobbe med jeg og, et mål. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

ok. Da tar jeg det opp :) trenger noe å jobbe med jeg og, et mål. 

og ikke minst så er det du tar opp her i tråden - vanskelig- ! godt å få noen tips fra hjelpefolka rundt deg og jo mer du øver (for dte er mye det det handler om. øvelse altså)  jo bedre sjanser har du :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

og ikke minst så er det du tar opp her i tråden - vanskelig- ! godt å få noen tips fra hjelpefolka rundt deg og jo mer du øver (for dte er mye det det handler om. øvelse altså)  jo bedre sjanser har du :) 

Ja trenger jo litt tips og støtte, ikke alltid lett å forandre seg. Ja håper jeg klarer dette :) 

Skrevet

Synes det er en god ide å ta det opp med ny sykepleier. 

Husk små endringer er også endringer. Det vil ta lang tid å endre og opparbeidet nye vaner. 
Nå har du vært veldig flink til å gå, selv om jeg synes du kanskje har tatt litt hardt i. Konsentrer deg om å fortsett med å gå litt hver dag så får du kanskje opparbeidet deg en vane med det. Husk og ros deg selv de dagen du klarer dine mål. De dagene det ikke går så bra så la det fare uten å tenke så mye på det. 

Litt fysisk aktivitet hjelper meg selv om det ikke alltid er de like store anstregelsene. 

stjernestøv
Skrevet
Fionys skrev (11 minutter siden):

Synes det er en god ide å ta det opp med ny sykepleier. 

Husk små endringer er også endringer. Det vil ta lang tid å endre og opparbeidet nye vaner. 
Nå har du vært veldig flink til å gå, selv om jeg synes du kanskje har tatt litt hardt i. Konsentrer deg om å fortsett med å gå litt hver dag så får du kanskje opparbeidet deg en vane med det. Husk og ros deg selv de dagen du klarer dine mål. De dagene det ikke går så bra så la det fare uten å tenke så mye på det. 

Litt fysisk aktivitet hjelper meg selv om det ikke alltid er de like store anstregelsene. 

Ok skal gjøre det da. 

Ja det vil nok ta tid, det er jo ikke gjort over natten. Jo jeg går og går, sykepleieren sa han var imponert over det men det er ikke hver dag det blir ti tusen skritt. Men prøver på det da. 

ja alt hjelper jo på. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (7 timer siden):

Ok skal gjøre det da. 

Ja det vil nok ta tid, det er jo ikke gjort over natten. Jo jeg går og går, sykepleieren sa han var imponert over det men det er ikke hver dag det blir ti tusen skritt. Men prøver på det da. 

ja alt hjelper jo på. 

Hvordan går det med skritta?

Anonymkode: 64c8b...436

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan går det med skritta?

Anonymkode: 64c8b...436

gikk mye i natt så før klokka fire hadde jeg gått ti tusen skritt, nå er jeg litt på halv åtte. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...