stjernestøv Skrevet 13. juli Forfatter Skrevet 13. juli Glitter skrev (15 minutter siden): Selv tenker jeg at om det å drikke brus gjør det lettere å spise riktig så er det verdt det. Ja var det jeg og tenkte Har vært usunn i går og i dag da. 0 Siter
Glitter Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli stjernestøv skrev (9 minutter siden): Ja var det jeg og tenkte Har vært usunn i går og i dag da. Det er bra. Jeg har ikke vært flink i det siste. Har ikke turt å veie meg. 0 Siter
erik123 Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Glitter skrev (53 minutter siden): Det er masse sukker og kalorier i vanlig solo. Hvis du skal drikke brus bør du velge sukkerfri. Jeg prøver å kutte ned på brus, men det er pga økonomi. Jeg drikker fem liter om dag av Pepsi Max. Gjør meg ingen ting. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juli Forfatter Skrevet 13. juli Glitter skrev (6 minutter siden): Det er bra. Jeg har ikke vært flink i det siste. Har ikke turt å veie meg. Ok. Nei det er ikke lett, sliter jeg og for tiden og mister motivasjon når det stopper opp. Skal ikke veie meg i morgen. 0 Siter
Glitter Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli erik123 skrev (2 minutter siden): Jeg drikker fem liter om dag av Pepsi Max. Gjør meg ingen ting. Det var mye. Er ikke bra for tennene. stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ok. Nei det er ikke lett, sliter jeg og for tiden og mister motivasjon når det stopper opp. Skal ikke veie meg i morgen. Absolutt.. 0 Siter
erik123 Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Tenner er ikke det verste, det som er verre er at man går opp mange kilo. Det er ikke bra. 0 Siter
erik123 Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Cipralex virker dårligere når det er varmt, samme med Sobril. Må ta mange. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Når man bruker litium må man jo passe på å drikke nok, og særlig når det er varmt ute. Anonymkode: 3da67...28b 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli stjernestøv skrev (På 10.7.2025 den 9.01): Ok. Ja kan prøve med isbiter i, må lage det og da. Nå får du gi deg da! 😂 Neste gang du er på butikken kjøper du isbitposer, fyll i appelsinjuice eller vann og legg dem flatt i fryseren. Etter noen timer har du masse deilige isbiter! Det er ikke noe jobb i det hele tatt. 1 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli erik123 skrev (På 13.7.2025 den 15.05): Jeg drikker fem liter om dag av Pepsi Max. Gjør meg ingen ting. Du drikker 5 liter koffeinholdig drikke om dagen og klager på at du har problemer med å få sove om natten?! 1 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juli Forfatter Skrevet 17. juli Lillemus skrev (7 minutter siden): Nå får du gi deg da! 😂 Neste gang du er på butikken kjøper du isbitposer, fyll i appelsinjuice eller vann og legg dem flatt i fryseren. Etter noen timer har du masse deilige isbiter! Det er ikke noe jobb i det hele tatt. jo klarer det Men om det er plass i frysen da... 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli stjernestøv skrev (51 minutter siden): jo klarer det Men om det er plass i frysen da... Det er noe helt annet ja og veldig gjenkjennbart... 🙈 1 Siter
erik123 Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Cipralex er god å ha når det er 30 grader. Sobril er det ikke så god virkning på. Alkohol er ikke aktuelt. Vært edru siden 2004. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli erik123 skrev (2 timer siden): Cipralex er god å ha når det er 30 grader. Sobril er det ikke så god virkning på. Alkohol er ikke aktuelt. Vært edru siden 2004. Hva har Cipralex med varmen å gjøre? Anonymkode: 7648a...4e2 0 Siter
erik123 Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hva har Cipralex med varmen å gjøre? Anonymkode: 7648a...4e2 Den hjelper meg ikke deg når det er varmt. Er det så vanskelig å forstå? Eller har du en dårlig dag? Må ikke være sur når sola skinner!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.