AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Det finnes jo mange ulike uttrykk for dette. Er det noen som vet hvordan dette arter seg dersom det er symptom på psykisk vanskelighet eller som psykologisk forsvar? 🤗 Eller har opplevd det? Anonymkode: 645d7...cc1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Hva mener du med at det er et psykologisk forsvar? Anonymkode: c7241...e5a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Er det du som er tilbake igjen? Anonymkode: 7bef1...14c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva mener du med at det er et psykologisk forsvar? Anonymkode: c7241...e5a Om hjernen på en måte shutter ned, og beskytter en i belastende settinger. Jeg vet ikke om det er en greie. Derfor jeg spør, om det kan være tilfelle🤗 Anonymkode: 645d7...cc1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om hjernen på en måte shutter ned, og beskytter en i belastende settinger. Jeg vet ikke om det er en greie. Derfor jeg spør, om det kan være tilfelle🤗 Anonymkode: 645d7...cc1 Dersom du mener hjernetåke som i en betegnelse for en opplevelse av mental uklarhet, nedsatt kognitiv funksjon og vansker med konsentrasjon og hukommelse så er dette noe som kan oppstå som følge av en rekke tilstander, alt fra overgangsalder til long covid, depresjon og langvarig psykoseproblematikk. Har du blitt utredet hos fastlege? Anonymkode: c7241...e5a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dersom du mener hjernetåke som i en betegnelse for en opplevelse av mental uklarhet, nedsatt kognitiv funksjon og vansker med konsentrasjon og hukommelse så er dette noe som kan oppstå som følge av en rekke tilstander, alt fra overgangsalder til long covid, depresjon og langvarig psykoseproblematikk. Har du blitt utredet hos fastlege? Anonymkode: c7241...e5a Ja, jeg vet. Det kan komme av masse ulike tilstander. Bare lurte på om det var noe som også kan være et psykologisk forsvar eller psykisk. Jeg har ikke psykose. Anonymkode: 645d7...cc1 0 Siter
aa-k-j Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Ja kan være relatert til både psykisk og fysisk helse. Jeg kan få hjernetåke om jeg har fått litt lite søvn og har hatt mye stress over ei tid. Da sier hjernen i fra at jeg må ha ro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.