stjernestøv Skrevet torsdag kl 15:17 Skrevet torsdag kl 15:17 jeg sov godt hver natt i sikkert to uker og nå er det annenhver natt igjen, kommer dette av psyken? eller kan det være overgangsalderen? har ikke lyst å ta hormoner heller for har ikke andre symptomer bortsett fra at jeg våkner noen ganger veldig svett om natta. Og dette har jo vart noen år nå, kanskje jeg alltid har vært sånn? det husker jeg ikke men jeg husker de to årene da jeg var frisk at jeg sov godt da, det var når jeg ble dårlig igjen jeg begynte å slite med søvnen. har det noe med schizoaffektiv å gjøre? har to venner, en mann og en dame som sliter med det samme. de har bipolar. da er det vel mer vanlig? 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 15:26 Forfatter Skrevet torsdag kl 15:26 Husker jeg var oppe om nettene når ungene vokste opp og, da var jeg full i energi til og med om dagen. Nå er jeg full i energi om natten men blir trøtt og sliten om dagen, hvorfor blir jeg ikke manisk av det? Min kompis får masse energi av å ikke sove men venninna mi blir koko om dagen som meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:36 Skrevet torsdag kl 15:36 Det er i hvertfall helt vanlig å oppleve i perioder ved overgangsalderen Anonymkode: 59470...072 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:37 Skrevet torsdag kl 15:37 Jeg blir forøvrig helt ødelagt av å ikke få søvn ... og jeg er psykisk frisk Anonymkode: 59470...072 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 15:48 Forfatter Skrevet torsdag kl 15:48 nachnoo skrev (Akkurat nå): Husker du denne? Jo gjør jo det men det er irriterende med den søvnen og lurer jo på hvorfor jeg er sånn, skal jeg bare ikke fokusere på det da? 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 15:53 Forfatter Skrevet torsdag kl 15:53 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er i hvertfall helt vanlig å oppleve i perioder ved overgangsalderen Anonymkode: 59470...072 ja jeg vet men jeg opplevde det jo lenge før overgangsalderen og, det er det da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 15:54 Forfatter Skrevet torsdag kl 15:54 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg blir forøvrig helt ødelagt av å ikke få søvn ... og jeg er psykisk frisk Anonymkode: 59470...072 Ok, ja jeg blir ødelagt på dagen av det. Medisinene gjør at jeg sovner men våkner jo lys våken. 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 16:04 Forfatter Skrevet torsdag kl 16:04 (endret) men når jeg ser på minner på fb så ser det ut som det begynte å bli hyppige våkenetter i 2022 og da var jeg 50 år. det kan jo være overgangsalderen da men får vel bare finne meg i det, det går vel over det og. Endret torsdag kl 16:05 av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:19 Skrevet torsdag kl 16:19 stjernestøv skrev (13 minutter siden): men når jeg ser på minner på fb så ser det ut som det begynte å bli hyppige våkenetter i 2022 og da var jeg 50 år. det kan jo være overgangsalderen da men får vel bare finne meg i det, det går vel over det og. Det gjør gjerne det. Jeg har vært plaget av det i perioder gjennom hele livet. Pleier bare å gå ut i stua å sette på netflix, eller sette meg å strikke, tegne eller lese noe. En gang bakte jeg 5 kaker Det er regelrett dritt for jeg blir helt knekt dagen etter, men får ikek gjort så mye med det. Anonymkode: 59470...072 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 16:26 Forfatter Skrevet torsdag kl 16:26 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det gjør gjerne det. Jeg har vært plaget av det i perioder gjennom hele livet. Pleier bare å gå ut i stua å sette på netflix, eller sette meg å strikke, tegne eller lese noe. En gang bakte jeg 5 kaker Det er regelrett dritt for jeg blir helt knekt dagen etter, men får ikek gjort så mye med det. Anonymkode: 59470...072 Ja det er utrolig hva man kan få gjort på natten og blir ødelagt om dagen, nei ikke mye å få gjort med det. Medisiner for å sove tar jeg jo. wow bakte du fem kaker 😮 kanskje det er baking jeg og skal begynne med om natta jeg er våken 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 08:48 Skrevet i går, 08:48 stjernestøv skrev (16 timer siden): Jo gjør jo det men det er irriterende med den søvnen og lurer jo på hvorfor jeg er sånn, skal jeg bare ikke fokusere på det da? Var du ikke motivert for å fokusere på andre ting enn sykdom og symptomer likevel? Anonymkode: 8d363...d70 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 09:41 Forfatter Skrevet i går, 09:41 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Var du ikke motivert for å fokusere på andre ting enn sykdom og symptomer likevel? Anonymkode: 8d363...d70 Jo men tror jeg trenger litt hjelp til det, forandrer meg ikke over natten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 10:11 Skrevet i går, 10:11 stjernestøv skrev (29 minutter siden): Jo men tror jeg trenger litt hjelp til det, forandrer meg ikke over natten. Men da må du gå inn for det Anonymkode: 8d363...d70 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 10:15 Forfatter Skrevet i går, 10:15 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men da må du gå inn for det Anonymkode: 8d363...d70 Ja skal det da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 10:37 Skrevet i går, 10:37 stjernestøv skrev (21 minutter siden): Ja skal det da. Da må du handle også da:) når du oppretter denne tråder viser du at du ikke handler men snakker:) Anonymkode: 8d363...d70 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 10:42 Forfatter Skrevet i går, 10:42 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da må du handle også da:) når du oppretter denne tråder viser du at du ikke handler men snakker:) Anonymkode: 8d363...d70 Ok. Skal prøve å snu det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 11:12 Skrevet i går, 11:12 Jeg har bipolar og sliter periodevis med søvn, også i friske perioder, man må bare prøve å godta det sånn det er, også blir det alltids bedre etter hvert. Nå f.eks har jeg sovet dårlig noen netter på rad, men vet at det alltids går over... Anonymkode: 583ae...79a 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 11:44 Forfatter Skrevet i går, 11:44 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har bipolar og sliter periodevis med søvn, også i friske perioder, man må bare prøve å godta det sånn det er, også blir det alltids bedre etter hvert. Nå f.eks har jeg sovet dårlig noen netter på rad, men vet at det alltids går over... Anonymkode: 583ae...79a Ja får bare godta det jeg også, i natt sov jeg godt så to netter på rad nå og det er jo bra. Det er bare bale når det blir annenhver natt men sånn er det jo bare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.