Gå til innhold

Må hypomani alltid merkes av andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, skogbrann said:

Jeg kan i likhet med @sokk relatere til dette med at øynene endres. Får også et nærmest glassaktig og skinnende blikk. Blikket er også klart mer åpent, og jeg blunker mye mindre enn vanlig. Jeg ser også bedre ut på bilder. Jeg vet ikke om andre opplever dette, men pupillene mine blir også større og reagerer mindre på lysgjennomstrømming. Ved mani ser jeg derimot direkte sinnsyk ut i blikket. Vidåpne øyne, blunker svært lite (har måtte brukt fingrene mine til å fysisk tvinge øynene igjen fordi jeg ikke har klart å blunke eller lukke dem), og får helt dilaterte pupiller som ikke reagerer på lysgjennomstrømming i det hele tatt. Ser kraftig ruset ut rett og slett. Artig at flere har merket seg det med blikket. 

Man vil jo se ruset ut når man ikke har sovet da. 

Anonymkode: a9e7a...e48

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...