AnonymBruker Skrevet i går, 15:37 Skrevet i går, 15:37 Har de siste dagene hatt noe jeg har trodd var blandet episode, men det har ikke vært så sterke symptomer som jeg vet jeg kan få. Kan det fremdeles være blandet episode selv om symptomene ikke er så kraftige? Jeg veksler jo opp og ned over baseline, og noen ganger forekommer alle symptomer samtidig. Men det er altså dette med styrken jeg lurer på. Anonymkode: 2bb22...606 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 15:51 Skrevet i går, 15:51 Men innimellom kan det være ganske heftig likevel. Anonymkode: 2bb22...606 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Fant det ut selv: Jeg har ingen slik episode nå. Anonymkode: 2bb22...606 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Fant det ut selv: Jeg har ingen slik episode nå. Anonymkode: 2bb22...606 Hvordan fant du det ut? Anonymkode: ac028...1d8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.