Gå til innhold

Ingen forstår meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ingen bryr seg

Anonymkode: 18747...fd9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og ingen bryr seg

Har du behandler? Venner?

Anonymkode: 85338...005

Skrevet

Forstår du deg selv? Bryr du deg om deg selv?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Og ingen bryr seg

Bryr du deg om andre?

Anonymkode: 3c026...757

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Og ingen bryr seg

Har du familie? Har du en god relasjon til noen av dem?

Skrevet

Jeg forstår aldri poenget med tråder som dette. Det er null informasjon, null bakgrunn, null spørsmål og ingenting å diskutere. Hva slags svar er det man forventer av en slik tråd?

Anonymkode: 17ba2...988

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg forstår aldri poenget med tråder som dette. Det er null informasjon, null bakgrunn, null spørsmål og ingenting å diskutere. Hva slags svar er det man forventer av en slik tråd?

Bare ute etter oppmerksomhet 

Anonymkode: 5cdfc...860

Skrevet

At ingen bryr seg kan du først si den dagen du faktisk ikke har en eneste venn eller noen å være med. 

Anonymkode: 8dc66...26e

Skrevet

Jeg har ingen familie, bare en gammel mor. Og jeg har to venner. Men jeg føler meg så ensom fordi jeg har så mye inni meg jeg ikke får delt med noen. Føler at ingen bryr seg nok til å vise interesse for meg. Selv ikke vennene mine fordi de er opptatte med sitt hele tiden. Det er forståelig siden de har et mer aktivt liv enn meg. Men ingen forstår meg og min situasjon. Jeg har jo også et liv selv om det er annerledes enn A4. Jeg har også tanker og følelser, men jeg vil ikke være til bry heller og forstyrre dem med mitt. Så da har jeg kanskje bare meg selv å takke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg har ingen familie, bare en gammel mor. Og jeg har to venner. Men jeg føler meg så ensom fordi jeg har så mye inni meg jeg ikke får delt med noen. Føler at ingen bryr seg nok til å vise interesse for meg. Selv ikke vennene mine fordi de er opptatte med sitt hele tiden. Det er forståelig siden de har et mer aktivt liv enn meg. Men ingen forstår meg og min situasjon. Jeg har jo også et liv selv om det er annerledes enn A4. Jeg har også tanker og følelser, men jeg vil ikke være til bry heller og forstyrre dem med mitt. Så da har jeg kanskje bare meg selv å takke. 

Tenker du da at dine tanker og følelser ikke er viktige, etter som du ikke vil bry de andre med de?

Har du noe som er bra i livet ditt i dag da, eller har du hatt det tidligere?

Skrevet
Stormwind skrev (16 minutter siden):

Tenker du da at dine tanker og følelser ikke er viktige, etter som du ikke vil bry de andre med de?

Har du noe som er bra i livet ditt i dag da, eller har du hatt det tidligere?

Har erfart at de ikke er viktige for andre. Jeg har i alle år stilt opp for dem og deres barn. Siste 'oppdrag' jeg tok på meg var å hjelpe til med servering i konfirmasjon. Etter det har vi gradvis glidd fra hverandre. De er mer kompiser med hverandre enn med meg siden de har mer til felles. Men jeg har hunden min da. Det er i hvert fall en som aldri svikter. Så det er en bra ting i livet mitt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har erfart at de ikke er viktige for andre. Jeg har i alle år stilt opp for dem og deres barn. Siste 'oppdrag' jeg tok på meg var å hjelpe til med servering i konfirmasjon. Etter det har vi gradvis glidd fra hverandre. De er mer kompiser med hverandre enn med meg siden de har mer til felles. Men jeg har hunden min da. Det er i hvert fall en som aldri svikter. Så det er en bra ting i livet mitt. 

Ja, de som har barn har vel det til felles og at det danner seg et fellesskap rundt dette er naturlig. 

Det er bra at du har hunden din ja. Da treffer du vel av og til på andre hunde-eiere?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Noen trenger sikkert å få ut litt følelser. Få litt støtte:)

Anonymkode: 21d7d...c79

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...