erik123 Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): Får du noe hjelp? Anonymkode: f0304...1b4 Nei, har ikke tatt kontakt. Da jeg får ufattelig lite ut av disse møtene. Det er ikke rare hjelpa, du blir overlatt til deg selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli erik123 skrev (4 minutter siden): Nei, har ikke tatt kontakt. Da jeg får ufattelig lite ut av disse møtene. Det er ikke rare hjelpa, du blir overlatt til deg selv. Møter med hvem? Anonymkode: f0304...1b4 0 Siter
erik123 Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Møter med hvem? Anonymkode: f0304...1b4 Hjelpeapparatet i kommunen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli erik123 skrev (16 minutter siden): Hjelpeapparatet i kommunen. Leit å høre! Anonymkode: f0304...1b4 0 Siter
cilie Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli (endret) Jeg elsker egentlig sommer, men merker at jeg fokuserer veldig mye på «tilbake til jobb» og at jeg gruer meg veldig til det. Jeg våkner hver dag med å tenke at nå hadde jeg ikke orket å jobbe og drømmer også mye jobb. Endret 24. juli av cilie 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli cilie skrev (2 timer siden): Jeg elsker egentlig sommer, men merker at jeg fokuserer veldig mye på «tilbake til jobb» og at jeg gruer meg veldig til det. Jeg våkner hver dag med å tenke at nå hadde jeg ikke orket å jobbe og drømmer også mye jobb. Da er vi 2! Anonymkode: f0304...1b4 0 Siter
erik123 Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli Men det hjalp med 14 dager med tropevarme, selv om det er tøft for en gammel sjel. Men bedre en deprimerende regn. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli Pleier å ha det fantastisk på sommeren. Ikke denne da☹️ 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Den forsvunne diamanten skrev (På 24.7.2025 den 15.17): Pleier å ha det fantastisk på sommeren. Ikke denne da☹️ Det begynner å gå oppover nå heldigvis 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Alba skrev (5 timer siden): Ensomt. Er helt alene. Det er vondt å føle på det❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Jeg har i fire uker bare sittet inne alene siden jeg har arr på underarmene fra selvkuttingen og det har vært altfor varmt til å gå ut selv med en tynn genser. Har til nød gått ut med søpla et par ganger når det virkelig begynner å lukte. Anonymkode: d33f3...5bc 0 Siter
Alba Skrevet 4. august Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 30.7.2025 den 23.19): Jeg har i fire uker bare sittet inne alene siden jeg har arr på underarmene fra selvkuttingen og det har vært altfor varmt til å gå ut selv med en tynn genser. Har til nød gått ut med søpla et par ganger når det virkelig begynner å lukte. Anonymkode: d33f3...5bc Håper det er bedre for deg nå som det er kaldere ute.❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.