AnonymBruker Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Jeg gjør, mulig det kun er latskap😆 Anonymkode: e7b50...817 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli De eldre så. 1 gen som nozinan., largectil o.l. Ikke av moderne AP. Anonymkode: 75ed4...435 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Jeg var treg i bevegelsene av trilafon men subbet vel ikke, og treg av abilify for jeg ble helt stiv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli stjernestøv skrev (18 minutter siden): Jeg var treg i bevegelsene av trilafon men subbet vel ikke, og treg av abilify for jeg ble helt stiv. Ble du stiv av Abilify? Er det en vanlig bivirkning? Jeg er stiv i kroppen jeg også, men har aldri mistenkt Abilify. Anonymkode: e7b50...817 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ble du stiv av Abilify? Er det en vanlig bivirkning? Jeg er stiv i kroppen jeg også, men har aldri mistenkt Abilify. Anonymkode: e7b50...817 Ja, det gikk vekk når jeg sluttet med den, den virket ikke antipsykotisk på meg. ja de sa det var en bivirkning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli stjernestøv skrev (51 minutter siden): Ja, det gikk vekk når jeg sluttet med den, den virket ikke antipsykotisk på meg. ja de sa det var en bivirkning. Byttet du AP eller sluttet du ? Anonymkode: e7b50...817 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Byttet du AP eller sluttet du ? Anonymkode: e7b50...817 Gikk over til trilafon, ikke bruk det... Den jeg har gått mest på er risperidon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.