Angstlei Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli (endret) Har i dag halvert fra 25mg til 12.5mg og føler meg ganske dårlig, har gjort der ved hver reduksjon så stabiliserer det seg. Har fått eksponert meg for mer og mer ting som ga meg angst enn noensinne og mye mer aktiv. Nå håper jeg snart på mer enn 3 timer søvn. Noen andre som merker så små doser? Legen fnyser av det, men det gjør ikke psykologen. Endret 14. juli av Angstlei 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Angstlei skrev (51 minutter siden): Har i dag halvert fra 25mg til 12.5mg og føler meg ganske dårlig, har gjort der ved hver reduksjon så stabiliserer det seg. Har fått eksponert meg for mer og mer ting som ga meg angst enn noensinne og mye mer aktiv. Nå håper jeg snart på mer enn 3 timer søvn. Noen andre som merker så små doser? Legen fnyser av det, men det gjør ikke psykologen. Jeg har prøvd å redusere Abllify på små doser, det har ikke gått bra. Anonymkode: dc3e1...a61 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Hvorfor trapper du ned da? Anonymkode: 20a43...49a 0 Siter
Angstlei Skrevet 14. juli Forfatter Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor trapper du ned da? Anonymkode: 20a43...49a Trapper ned fordi de ikke hadde noen positiv effekt, kun bivirkninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.