AnonymBruker Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli Drukket mellom 18-21.30. Anonymkode: fe693...a4f 0 Siter
cilie Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Drukket mellom 18-21.30. Anonymkode: fe693...a4f Jeg har gjort det, men vet ikke hva andre tåler vel å merke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli cilie skrev (6 minutter siden): Jeg har gjort det, men vet ikke hva andre tåler vel å merke. Hvordan tåler tenker du? Anonymkode: fe693...a4f 0 Siter
cilie Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvordan tåler tenker du? Anonymkode: fe693...a4f At du reagerer annerledes. Ganske sikker på at det er safe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli cilie skrev (9 minutter siden): At du reagerer annerledes. Ganske sikker på at det er safe. Huff, er redd for det. Men vil sove. Anonymkode: fe693...a4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli cilie skrev (20 minutter siden): At du reagerer annerledes. Ganske sikker på at det er safe. Hva med Alimemazin? Er det tryggere? Anonymkode: fe693...a4f 0 Siter
Glitter Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hva med Alimemazin? Er det tryggere? Anonymkode: fe693...a4f Har brukt både Alimemazin, Imovane og Truxal samtidig som jeg har brukt alkohol. Det er absolutt ikke anbefalt, men for meg har det gått fint.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli Glitter skrev (13 minutter siden): Har brukt både Alimemazin, Imovane og Truxal samtidig som jeg har brukt alkohol. Det er absolutt ikke anbefalt, men for meg har det gått fint.. Takk. Jeg tar en halv Imovane. Siste drink var for 3 timer siden. Anonymkode: fe693...a4f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.