Gå til innhold

gå bort


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

ikke kom nærmere nå

ikke et skritt

gå bort fra meg..forlat meg..ikke bry deg om meg.Gi f.... i meg. Heller slå meg i stedet for gi meg en klem. Jeg vil ikke at noen skal ta i meg. Gå bort fra meg. La meg være alene...alene..

vil bort..la meg få gå bort i fred.. la meg få ta farvel med livet slik jeg må...

Jeg vet det er slik det kommer til bli også. Du kommer til gå unna.. har gjort det allerede..føles som. Alle går unna.

Vil jeg det egentlig?Er det som skjer.. alle forsvinner.. og jeg fortjener det jo.. ja..vet det.. men samtidig skriker jeg etter nærhet..etter at noen skal bli..når jeg sier de skal gå..når de går..

Fortvila jeg nå. Vil bare dø.... så får jeg være en dårlig kjemper da.. er jo det jeg er, og alltid har vært: en taper!!

så får jeg være det da

jeg klarer ikke se fremover

Klarer ikke se noe positivt..prøver..men det er ikke noe positivt å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om du kanskje ikke makter å se det selv, så ser andre det.

Selv om det ikke føles slik, så er det slik.

"Vi andre" ser en flott kvinne, en venninne, en mor/datter/søster/kjæreste/samboer/kone.

En kvinne som fortjener KUN det beste, og som vi HÅPER SÅ INDERLIG vil innse at hun er et varmt og flott menneske.

*en forsiktig klem hvis du vil ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..... Vet ikke helt hva jeg skal si... Tror jeg skjønner hvordan du har det. Kjenner meg igjen i mye av det du beskriver...

Skulle ønske jeg kunne gjøre noe... Jeg kan... hmmm... synge litt for deg...? Kanskje...? :-/

*klem hvis du vil ha*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Det du trenger mest nå, er vissheten om at noen bryr seg. Og det ser du jo her! Vi er mange her inne som bryr oss når noen føler seg helt på bånn! For mange har vært der du er nå, og vet hva de snakker om. Men lytt til de gode rådene, for de har kjempet seg opp fra fortvilelsen - og de viser at det er viktig å ikke gi opp - samme hvor fælt man har det.

Så tenk deg nøye om: hvem kan du snakke om dette? Det er helt sikkert noen, hvis du bare tør. Du trenger noen i RL å dele tankene og følelsene med. Det kan være en venninne, søster, kollega eller nabo. Jeg synes også du bør snakke med fastlegen din om dette, og be om råd og hjelp. Når du bare tør å betro deg, vil du se at det finnes folk som bryr seg om deg!

Du er verdifull! Stå på!

God klem fra Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk til dere alle!

Det varmer..gla for sang jeg!

og gla for klemmer!

*klemmer og takker..*

Da kan jeg synge mer for deg...

*klem til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Selv om du kanskje ikke makter å se det selv, så ser andre det.

Selv om det ikke føles slik, så er det slik.

"Vi andre" ser en flott kvinne, en venninne, en mor/datter/søster/kjæreste/samboer/kone.

En kvinne som fortjener KUN det beste, og som vi HÅPER SÅ INDERLIG vil innse at hun er et varmt og flott menneske.

*en forsiktig klem hvis du vil ha*

*takker for orda dine hun!*

Vet ikke helt jeg.. det er ikke det de rundt meg ser heller.. jeg forstår de så godt. Så alt for godt. Jeg er ikke verdt ha noe kontakt med..*kjempesint på seg selv*

Men det er min feil..og det vet jeg.. så jeg har bare meg selv og takke.. for alt.Det er meg som er problemet.. feilen.. som er i veien..som er skyld i det som skjedde..slik det er..alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Kjære deg!

Det du trenger mest nå, er vissheten om at noen bryr seg. Og det ser du jo her! Vi er mange her inne som bryr oss når noen føler seg helt på bånn! For mange har vært der du er nå, og vet hva de snakker om. Men lytt til de gode rådene, for de har kjempet seg opp fra fortvilelsen - og de viser at det er viktig å ikke gi opp - samme hvor fælt man har det.

Så tenk deg nøye om: hvem kan du snakke om dette? Det er helt sikkert noen, hvis du bare tør. Du trenger noen i RL å dele tankene og følelsene med. Det kan være en venninne, søster, kollega eller nabo. Jeg synes også du bør snakke med fastlegen din om dette, og be om råd og hjelp. Når du bare tør å betro deg, vil du se at det finnes folk som bryr seg om deg!

Du er verdifull! Stå på!

God klem fra Grete

Takk til deg Grethe!

Der er ingen.. fastlegen har jeg vært hos, men det hjalp ikke.

Jeg er fastlåst og kommer meg ingen vei..

er meningen det skal gå slik det går sikkert.

Jeg klarer ikke prate.. høres sikkert rart ut.. men det går rett og slett ikke. Alt stopper opp og jeg sitter der som en fiasko. Taus...og føler meg skikkelig dum..så det har jeg gitt opp...

vet ikke helt jeg.. beklager for at jeg bare er negativ nå. Tusen takk for orda dine..setter veldig pris på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår tankene dine. Spesielt det om å så sterkt ønske avstand og nærhet på samme tid. Har ikke så mange trøstende ord... beklager. Jeg bare vet hvordan det føles.

En del av deg vet hva som er riktig. Klamre deg til det...

Vil gi deg en *klem* om du vil... Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trampe

Ser du har fått mange gode svar her, og jeg hiver meg på og sier meg enig med de andre...

Alle er vi verdt noe, selv om det kan være vanskelig å forstå når en har det som du har det nå...

Om du ikke greier å si noe til noen du har nær, kanskje du skal skrive et brev eller en mail å gi de...?? Det er et alternativ som flere har benyttet seg av...

stå på, ikke gi opp er du snill, _du_er_verdt_noe_, ikke glem det!!!!

*mange gode styrkende klemmer* om du vil ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han/hun den/de som du har opplevd negative ting med har virkelig gjort seg flid med å gi deg skyldfølelse og skamfølelse for det som skjedde, ser det ut til.

Vanskelig det, å greie å forstå at det ikke var din skyld - at det ikke er ditt ansvar - at dette smertefulle skjedde?

Vanskelig å skjønne at noen vil ha kontakt med deg og...?

Lettere å skyve dem vekk - før de kan svikte deg...?

Eller misforstår jeg din situasjon fullstednig nå...?

*forsiktig klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanna

Kjære deg..

Det er så vondt så vondt å ikke føle at man klarer mer. Man klarer ikke å ta imot noe fra noen , som du sier GÅ bort.

Jeg vet ikke hva jeg skal si det er mange her som har skrevet til deg. Man blir aldri den samme MEN du er verdt så myyye .. Sorg - sinne og fortvilese er vanskelige ting å leve med.. MEN det er I RL du må finne de som kan være der nå .

Varme tanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Han/hun den/de som du har opplevd negative ting med har virkelig gjort seg flid med å gi deg skyldfølelse og skamfølelse for det som skjedde, ser det ut til.

Vanskelig det, å greie å forstå at det ikke var din skyld - at det ikke er ditt ansvar - at dette smertefulle skjedde?

Vanskelig å skjønne at noen vil ha kontakt med deg og...?

Lettere å skyve dem vekk - før de kan svikte deg...?

Eller misforstår jeg din situasjon fullstednig nå...?

*forsiktig klem*

Du har kanskje rett...

Jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle orke ha kontakt med noe som meg.. jeg skjønner det virkelig ikke..

Og er mye bedre skyve unna..la være slippe noen innpå..i stedet for bli sviktet ..i stedet for satse..ta sjansen..og kanskje tape.. bli svikta..og da bli skyvd bort av andre....

når jeg holder avstand.. ikke slipper noen innpå så har jeg på en måte kontroll.. er sikrere.. kanskje..

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje rett...

Jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle orke ha kontakt med noe som meg.. jeg skjønner det virkelig ikke..

Og er mye bedre skyve unna..la være slippe noen innpå..i stedet for bli sviktet ..i stedet for satse..ta sjansen..og kanskje tape.. bli svikta..og da bli skyvd bort av andre....

når jeg holder avstand.. ikke slipper noen innpå så har jeg på en måte kontroll.. er sikrere.. kanskje..

*klemmer*

Om du noen gang er i Oslo-området, utfordres du herved til å ta en tur på kafe, og ta en kaffe/øl/cola med meg.

Tilbudet står åpent på ubestemt tid.

http://www.doktoronline.no/homepage/hawkwind/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...