Gå til innhold

medisiner og alkohol.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor kan du ikke prøve det på 1-2 cider? Hvorfor må det være mange eller ingen? 

Anonymkode: 182fe...cf1

får vel ikke akkurat festfølelse av en til to? 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

får vel ikke akkurat festfølelse av en til to? 

Jo, spesielt når det er lenge siden du har drukket.

Anonymkode: 46335...168

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jo, spesielt når det er lenge siden du har drukket.

Anonymkode: 46335...168

Ok hvis du sier det så, veldig mange år siden jeg har drukket. 

Skrevet
stjernestøv skrev (29 minutter siden):

Ok hvis du sier det så, veldig mange år siden jeg har drukket. 

Du drakk drinker/cider innimellom for noen år siden. Husker du ikke hvordan du reagerte på det? Du snakket om det her på forumet. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Du drakk drinker/cider innimellom for noen år siden. Husker du ikke hvordan du reagerte på det? Du snakket om det her på forumet. 

Ja husker det men det må være mange år siden, jeg likte å ta meg noen cider før. Reagerte bra på det og pleide å høre på musikk, koste meg da. Noen ganger satt jeg ute om kvelden og tok meg noen cider, tror ikke jeg tok risperdal da. Nå tisser jeg på meg om nettene selv om jeg ikke drikker noe etter fem, kan ikke drikke om kvelden og legger meg tidlig nå. Skulle likt og visst om jeg tok medisiner da men nå tar jeg plutselig så mye medisiner. 

Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Ja husker det men det må være mange år siden, jeg likte å ta meg noen cider før. Reagerte bra på det og pleide å høre på musikk, koste meg da. Noen ganger satt jeg ute om kvelden og tok meg noen cider, tror ikke jeg tok risperdal da. Nå tisser jeg på meg om nettene selv om jeg ikke drikker noe etter fem, kan ikke drikke om kvelden og legger meg tidlig nå. Skulle likt og visst om jeg tok medisiner da men nå tar jeg plutselig så mye medisiner. 

Husker ikke hvilket år det var, men jeg kom hit i 2019 så var en gang i løpet av siste seks år. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Husker ikke hvilket år det var, men jeg kom hit i 2019 så var en gang i løpet av siste seks år. 

Var det? gikk jeg ikke på medisiner da tro? men husker en gang jeg ble innlagt, da drakk jeg masse cider på zeldox. Var vel ikke så redd før som jeg er nå, drakk jo beileys og på den tiden. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (8 minutter siden):

Trodde ikke jeg hadde drukket alkohol på mange år, trodde det var lenger enn seks år siden. 

Skrevet

Trodde ikke jeg hadde drukket alkohol på mange år, trodde det var lenger enn seks år siden. 

Nei er nok ikke det. Husker ikke hva du drakk, men du drakk i hvert fall. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (6 minutter siden):

Nei er nok ikke det. Husker ikke hva du drakk, men du drakk i hvert fall. 

Fant en tråd fra 2017 der noen påstod jeg var psykotisk og jeg tok en cider og tørte ikke drikke mer for det tiltrakk negative krefter. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Fant en tråd fra 2017 der noen påstod jeg var psykotisk og jeg tok en cider og tørte ikke drikke mer for det tiltrakk negative krefter. 

Hva tenker du om det da? 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Hva tenker du om det da? 

Herregud tenker jeg om det, det kan jo tiltrekke negative krefter. har visst glemt mye jeg. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Herregud tenker jeg om det, det kan jo tiltrekke negative krefter. har visst glemt mye jeg. 

For gjort å glemme. Jeg er stabil psykisk nå og tanken på hvordan jeg var før er helt fjern. Men én sannhet er det uansett. 

Vil anbefale det å evt prøve hjemme med 2-3 cider og kjenne på hvordan det påvirker deg. For meg personlig så øker det psykotiske symptomer midlertidig dersom jeg drikker mye, men ikke så mye at jeg mister kontrollen. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

For gjort å glemme. Jeg er stabil psykisk nå og tanken på hvordan jeg var før er helt fjern. Men én sannhet er det uansett. 

Vil anbefale det å evt prøve hjemme med 2-3 cider og kjenne på hvordan det påvirker deg. For meg personlig så øker det psykotiske symptomer midlertidig dersom jeg drikker mye, men ikke så mye at jeg mister kontrollen. 

ja man glemmer så mye med tiden, lurer på om det var i 2017 jeg tok min siste cider da. skal se om jeg finner flere tråder. 

Vet ikke om jeg tør nå hvis jeg kan risikere å bli psykotisk av det, dit vil jeg ikke. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

ja man glemmer så mye med tiden, lurer på om det var i 2017 jeg tok min siste cider da. skal se om jeg finner flere tråder. 

Vet ikke om jeg tør nå hvis jeg kan risikere å bli psykotisk av det, dit vil jeg ikke. 

Nei det skjønner jeg du ikke vil. Samtidig skjønner jeg hvorfor du ønsker å ha mulighet til å ta noen glass i ny og ne. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Nei det skjønner jeg du ikke vil. Samtidig skjønner jeg hvorfor du ønsker å ha mulighet til å ta noen glass i ny og ne. 

fant en fra 2014 og da tok jeg seroquel 200 mg og drakk cider, var ikke helt god da heller. det var vel rett før jeg ble innlagt for siste gang det. ja føler behov for alkohol innimellom. 

Skrevet

fant en fra 2014 og da tok jeg seroquel 200 mg og drakk cider, var ikke helt god da heller. det var vel rett før jeg ble innlagt for siste gang det. ja føler behov for alkohol innimellom. 

Okei. Ja. Men om du blir rar av alkohol nå er ikke godt å si. Enten må du slå det fra deg ellers må du prøve deg fram. Er vel eneste alternativ du har.

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Okei. Ja. Men om du blir rar av alkohol nå er ikke godt å si. Enten må du slå det fra deg ellers må du prøve deg fram. Er vel eneste alternativ du har.

ja det er jo det, drakk jo heftig i 2014. Ikke så heftig da men mannen var sur pga det. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

ja det er jo det, drakk jo heftig i 2014. Ikke så heftig da men mannen var sur pga det. 

Tror ikke du drakk heftig da jeg leste om deg her en gang i 2016. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Tror ikke du drakk heftig da jeg leste om deg her en gang i 2016. 

ok. det var sikkert bare tre fire fem cider om dagen da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...