Glitter Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli stjernestøv skrev (30 minutter siden): Ja håper det Fant en tråd fra 2020 der jeg drakk cider og amarula. Vet ikke når jeg sluttet å drikke nå jeg. Ja husker du drakk amarula. Noe jeg ikke vet hva er. 😛 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Hva er årsaken til at du må spørre om alt og ikke klarer å ha egne meninger? Har du ikke trua på deg selv? Anonymkode: 8fa88...7e0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juli Forfatter Skrevet 17. juli Glitter skrev (1 minutt siden): Ja husker du drakk amarula. Noe jeg ikke vet hva er. 😛 Det er noe lignende beileys, mannen er helt imot at jeg skal drikke. han er helt imot at alle drikker han, sikkert pga han jeg stoppet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juli Forfatter Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er årsaken til at du må spørre om alt og ikke klarer å ha egne meninger? Har du ikke trua på deg selv? Anonymkode: 8fa88...7e0 ja det kan du si, har ikke tro på meg selv nei. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli stjernestøv skrev (20 minutter siden): ja det kan du si, har ikke tro på meg selv nei. Er det sånn du vil leve livet ditt også? Være helt avhengig av andre? Anonymkode: 8fa88...7e0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juli Forfatter Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det sånn du vil leve livet ditt også? Være helt avhengig av andre? Anonymkode: 8fa88...7e0 Nei vil ikke det, jeg er bare en usikker person. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.