AnonymBruker Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli Fastlegen skriver ut 7,5 mg, men jeg tror jeg brukte 5 mg da jeg gikk til DPS. Hvordan finner jeg ut hva jeg brukte før? Anonymkode: 72813...93b 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Fastlegen skriver ut 7,5 mg, men jeg tror jeg brukte 5 mg da jeg gikk til DPS. Hvordan finner jeg ut hva jeg brukte før? Anonymkode: 72813...93b Du kan gå inn på Helsenorge for å se resepthistorikken. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juli Skrevet 16. juli Er Zopiclon det samme som Imovane? Anonymkode: 72813...93b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli bruker 7,5 mg og alltid gjort det gangene jeg har brukt. 0 Siter
emilie321 Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Brukte 7,5mg tidligere, men da delte jeg ofte tabletten. Nå bruker jeg 5mg. 1 Siter
usikker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er Zopiclon det samme som Imovane? Anonymkode: 72813...93b Ja 0 Siter
frosken Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fastlegen skriver ut 7,5 mg, men jeg tror jeg brukte 5 mg da jeg gikk til DPS. Hvordan finner jeg ut hva jeg brukte før? Anonymkode: 72813...93b Hvis du går inn på helsenorge, så kan du se på tidligere resepter. Du vil sannsynligvis også kunne finne det i epikrisen fra DPS, og den ligger også på helsenorge. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli frosken skrev (27 minutter siden): Hvis du går inn på helsenorge, så kan du se på tidligere resepter. Du vil sannsynligvis også kunne finne det i epikrisen fra DPS, og den ligger også på helsenorge. Takk! Anonymkode: 72813...93b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.