AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Venner, familie, fastlege, AAT, kommunen eventuelt andre? Og hvem synes du gir deg den beste hjelpen? Anonymkode: b3ac8...6d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Når jeg er i krise isolerer jeg meg og vil ikke snakke med noen. Anonymkode: 4308e...9cf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Når jeg er i krise isolerer jeg meg og vil ikke snakke med noen. Anonymkode: 4308e...9cf Jeg gjør også det til en viss grad. Men har lært at det hjelper å prate. Anonymkode: b3ac8...6d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Har ingen å prate med. Ikke trolig jeg ville ha snakket med noen heller. Anonymkode: 931a3...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ingen å prate med. Ikke trolig jeg ville ha snakket med noen heller. Anonymkode: 931a3...ef9 Du kunne søkt kommunen om samtaler? Anonymkode: b3ac8...6d2 0 Siter
Stjerna96 Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Prest har gitt meg mye god hjelp! Har ikke snakket om tro eller religiøse ting 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli DPS siden det er det jeg går. Ellers fastlegen. Begge henviser til AAT eller innleggelse hvis behov. Anonymkode: 30573...71f 0 Siter
Glitter Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli Kommunen eller psykoseteamet er de jeg har oppfølging av. Kan også snakke med fastlegen. Hvis det er skikkelig ille kan jeg spørre om innleggelse, men terskelen min for innleggelse er ganske høy nå når jeg har klart meg så lenge uten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli Går på nettsiden til kommunen og finner ut hvilke instanser som kan hjelpe meg. De fleste kommuner har lavterskel hjelp innen psykiatri. Anonymkode: d20e0...6e4 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Fastlegen ville være mest naturlig for meg om det er noe større. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli FjellOgDalar skrev (4 minutter siden): Fastlegen ville være mest naturlig for meg om det er noe større. Har ikke fastlegen veldig korte timer? Anonymkode: b3ac8...6d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 19.16): Venner, familie, fastlege, AAT, kommunen eventuelt andre? Og hvem synes du gir deg den beste hjelpen? Anonymkode: b3ac8...6d2 Snakker ikke med noen, men trekker meg tilbake. Snakker med venner og familie. Dette psykolog / hjelpeapparatet kan ikke hjelpe. De kan lytte, støtte men en må stå under selv. Om man har hatt samtaler med de før kan en jo tenke seg hva de kan si. Anonymkode: aef73...f0d 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 22. juli Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 20.50): Har ikke fastlegen veldig korte timer? Anonymkode: b3ac8...6d2 I utgangspunktet, men det er mulig å bestille dobbelttimer hos min lege. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juli Skrevet 22. juli FjellOgDalar skrev (23 minutter siden): I utgangspunktet, men det er mulig å bestille dobbelttimer hos min lege. Takk for tips. Anonymkode: b3ac8...6d2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.