Gå til innhold

fortiden og åndelighet.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

fant et innlegg fra 2005 da jeg hadde annet brukernavn, da var ungene 8 og 12 år og jeg 33 år, holdt på med min åndelighet da og. jeg begynner å lure nå på hva som er rett? det begynte for alvor igjen da jeg ble gravid for første gang, ellers har jeg jo alltid vært sånn i livet mitt. hvordan vite om det er sykdom? Fordi det forsvinner av ap? har tatt risperdal nå siden 2021 tror jeg, har jo prøvd å trappe ned da men det gikk ikke så bra. og når jeg leser gamle innlegg blir jeg litt trist, er det sykdom? 

stjernestøv
Skrevet (endret)

Jeg holder jo ikke på sånn nå? er jeg ikke meg selv lenger? jeg ble redd av dette. 

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet

Det er klassiske symptomer på diagnosen din :) 

Anonymkode: 0417c...014

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er klassiske symptomer på diagnosen din :) 

Er det? Forvirrende å lese i hvert fall, ser jo reflektert ut da. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Er det? Forvirrende å lese i hvert fall, ser jo reflektert ut da. 

Ja, det er det.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det er det.

ok. Da har jeg vært gal hele livet da jo. Eller psykotisk og foreldrene mine gjorde ikke noe med det, når folk reagerte på meg sa de bare at hun er sånn hun. så var jeg syk? det er jo helt vilt det i grunn. Må ha hatt schizoaffektiv fra jeg var født da, kan innrømme at jeg sikkert hadde manier eller hypomanier som liten og. 

stjernestøv
Skrevet

mannen sier jeg har vært ganske speica, ja jeg var jo det. herregud altså. 

stjernestøv
Skrevet

bare tenker på ungene mine med meg som mor men jeg var jo omsorgsfull da og vi hadde god kontakt i perioder, vi har jo god kontakt i dag og og et godt forhold. men de har sine plager,hm. 

Skrevet

Vet ikke hva godt det gjør å gå inn i alt dette nå? 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Vet ikke hva godt det gjør å gå inn i alt dette nå? 

Nei det gjorde ikke godt, jeg er i sjokk. Vil ikke lese mer. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Nei det gjorde ikke godt, jeg er i sjokk. Vil ikke lese mer. 

Det blir jeg også hvis jeg leser langt bak i tid. Vi er jo alle i endring. Og du er jo bedre nå enn hva du var. :)

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (22 minutter siden):

Det blir jeg også hvis jeg leser langt bak i tid. Vi er jo alle i endring. Og du er jo bedre nå enn hva du var. :)

Ok. Ja ikke lurt det der, glad jeg kastet dagbøkene fra oppveksten. Ja har jo tatt risperidon fra 2021 nå, er jo bedre :) Men jeg tenkte enten er jeg gal ellers er jeg feilmedisinert. 

Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Ok. Ja ikke lurt det der, glad jeg kastet dagbøkene fra oppveksten. Ja har jo tatt risperidon fra 2021 nå, er jo bedre :) Men jeg tenkte enten er jeg gal ellers er jeg feilmedisinert. 

Du var syk og medisiner har gjort deg bedre. Det er hva jeg tenker. :)

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Du var syk og medisiner har gjort deg bedre. Det er hva jeg tenker. :)

Ok får prøve å tenke det da :) Føler meg ikke bra nå pga dette. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ok får prøve å tenke det da :) Føler meg ikke bra nå pga dette. 

Nei ble visst litt mye for deg dette. Vi har en tendens til å glemme hvordan ting i fortiden var, for fortiden kan gjøre vondt. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

er jeg ikke meg selv lenger?

Ingenting kan være i bevegelse uten at noe annet står fast, så hvordan kan du drive med åndsarbeid hvis du i utgangspunktet ikke vet hvem du er?

Skrevet
Glitter skrev (46 minutter siden):

Nei ble visst litt mye for deg dette. Vi har en tendens til å glemme hvordan ting i fortiden var, for fortiden kan gjøre vondt. 

Ja det er sant, ja det ble for mye og det prikker i hele meg men mest bena. ja fortiden er ikke noe å grave i. 

Skrevet
psykedeliker skrev (20 minutter siden):

Ingenting kan være i bevegelse uten at noe annet står fast, så hvordan kan du drive med åndsarbeid hvis du i utgangspunktet ikke vet hvem du er?

nei jeg vet ikke hvem jeg er. 

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (42 minutter siden):

Tidligere sa psykiatrien at jeg var identitets forstyrret. det mente ikke sykepleieren. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...