stjernestøv Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli fant et innlegg fra 2005 da jeg hadde annet brukernavn, da var ungene 8 og 12 år og jeg 33 år, holdt på med min åndelighet da og. jeg begynner å lure nå på hva som er rett? det begynte for alvor igjen da jeg ble gravid for første gang, ellers har jeg jo alltid vært sånn i livet mitt. hvordan vite om det er sykdom? Fordi det forsvinner av ap? har tatt risperdal nå siden 2021 tror jeg, har jo prøvd å trappe ned da men det gikk ikke så bra. og når jeg leser gamle innlegg blir jeg litt trist, er det sykdom? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli Forfatter Skrevet 18. juli (endret) Jeg holder jo ikke på sånn nå? er jeg ikke meg selv lenger? jeg ble redd av dette. Endret 18. juli av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli Det er klassiske symptomer på diagnosen din Anonymkode: 0417c...014 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli Forfatter Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er klassiske symptomer på diagnosen din Anonymkode: 0417c...014 Er det? Forvirrende å lese i hvert fall, ser jo reflektert ut da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli stjernestøv skrev (Akkurat nå): Er det? Forvirrende å lese i hvert fall, ser jo reflektert ut da. Ja, det er det. Anonymkode: 0417c...014 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli Forfatter Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det er det. Anonymkode: 0417c...014 ok. Da har jeg vært gal hele livet da jo. Eller psykotisk og foreldrene mine gjorde ikke noe med det, når folk reagerte på meg sa de bare at hun er sånn hun. så var jeg syk? det er jo helt vilt det i grunn. Må ha hatt schizoaffektiv fra jeg var født da, kan innrømme at jeg sikkert hadde manier eller hypomanier som liten og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli Forfatter Skrevet 18. juli mannen sier jeg har vært ganske speica, ja jeg var jo det. herregud altså. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli Forfatter Skrevet 18. juli bare tenker på ungene mine med meg som mor men jeg var jo omsorgsfull da og vi hadde god kontakt i perioder, vi har jo god kontakt i dag og og et godt forhold. men de har sine plager,hm. 0 Siter
Glitter Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli Vet ikke hva godt det gjør å gå inn i alt dette nå? 1 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli Forfatter Skrevet 18. juli Glitter skrev (Akkurat nå): Vet ikke hva godt det gjør å gå inn i alt dette nå? Nei det gjorde ikke godt, jeg er i sjokk. Vil ikke lese mer. 0 Siter
Glitter Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli stjernestøv skrev (1 minutt siden): Nei det gjorde ikke godt, jeg er i sjokk. Vil ikke lese mer. Det blir jeg også hvis jeg leser langt bak i tid. Vi er jo alle i endring. Og du er jo bedre nå enn hva du var. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli Forfatter Skrevet 18. juli Glitter skrev (22 minutter siden): Det blir jeg også hvis jeg leser langt bak i tid. Vi er jo alle i endring. Og du er jo bedre nå enn hva du var. Ok. Ja ikke lurt det der, glad jeg kastet dagbøkene fra oppveksten. Ja har jo tatt risperidon fra 2021 nå, er jo bedre Men jeg tenkte enten er jeg gal ellers er jeg feilmedisinert. 0 Siter
Glitter Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli stjernestøv skrev (7 minutter siden): Ok. Ja ikke lurt det der, glad jeg kastet dagbøkene fra oppveksten. Ja har jo tatt risperidon fra 2021 nå, er jo bedre Men jeg tenkte enten er jeg gal ellers er jeg feilmedisinert. Du var syk og medisiner har gjort deg bedre. Det er hva jeg tenker. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli Forfatter Skrevet 18. juli Glitter skrev (2 minutter siden): Du var syk og medisiner har gjort deg bedre. Det er hva jeg tenker. Ok får prøve å tenke det da Føler meg ikke bra nå pga dette. 0 Siter
Glitter Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli stjernestøv skrev (3 minutter siden): Ok får prøve å tenke det da Føler meg ikke bra nå pga dette. Nei ble visst litt mye for deg dette. Vi har en tendens til å glemme hvordan ting i fortiden var, for fortiden kan gjøre vondt. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli stjernestøv skrev (2 timer siden): er jeg ikke meg selv lenger? Ingenting kan være i bevegelse uten at noe annet står fast, så hvordan kan du drive med åndsarbeid hvis du i utgangspunktet ikke vet hvem du er? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli Forfatter Skrevet 18. juli Glitter skrev (46 minutter siden): Nei ble visst litt mye for deg dette. Vi har en tendens til å glemme hvordan ting i fortiden var, for fortiden kan gjøre vondt. Ja det er sant, ja det ble for mye og det prikker i hele meg men mest bena. ja fortiden er ikke noe å grave i. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli Forfatter Skrevet 18. juli psykedeliker skrev (20 minutter siden): Ingenting kan være i bevegelse uten at noe annet står fast, så hvordan kan du drive med åndsarbeid hvis du i utgangspunktet ikke vet hvem du er? nei jeg vet ikke hvem jeg er. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. juli Forfatter Skrevet 18. juli psykedeliker skrev (42 minutter siden): Ingenting kan være i bevegelse uten at noe annet står fast, så hvordan kan du drive med åndsarbeid hvis du i utgangspunktet ikke vet hvem du er? Tidligere sa psykiatrien at jeg var identitets forstyrret. det mente ikke sykepleieren. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli stjernestøv skrev (1 time siden): Tidligere sa psykiatrien at jeg var identitets forstyrret. det mente ikke sykepleieren. Er ikke det typisk ved borderline? Anonymkode: cbd78...818 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.