Gå til innhold

fortiden og åndelighet.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med "evner"?

Anonymkode: c2d9d...16a

Evnen til å se og høre ting f.eks, jeg har sett og hørt mye. Og hadde på en måte en tv skjerm i panna da jeg lukket øynene der jeg så filmer, det er jo det tredje øyet. Hadde også en del ut av kroppen opplevelser. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutes ago, stjernestøv said:

Ok. Tror ikke hun ville blande seg inn i for mye om det psykiatrien drev med, healere blir ofte ikke tatt seriøst der.

Det er det en grunn til. Healere og såkalt «energibehandling» er tull, rett og slett fordi det ikke finnes troverdig vitenskapelig dokumentasjon som støtter at det virker. Mange av påstandene som kommer fra healere – om auraer, energifelter, eller "åndelig rensing" – mangler målbare, testbare mekanismer, og det gjør at de ikke kan vurderes etter vanlige vitenskapelige standarder.

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (21 minutter siden):

Det stemmer, men hadde hun vært seriøs hadde hun diskutert det direkte med dine behandlere så dere kunne funnet en løsning som ivaretok begge deler.

hun sa og at man skal være sterk for å holde på med de tingene, derfor måtte jeg jobbe med angsten. jeg er svak og blir veldig åpen uten ap og klarer ikke stenge igjen. får inn alt av energier f.eks. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er det en grunn til. Healere og såkalt «energibehandling» er tull, rett og slett fordi det ikke finnes troverdig vitenskapelig dokumentasjon som støtter at det virker. Mange av påstandene som kommer fra healere – om auraer, energifelter, eller "åndelig rensing" – mangler målbare, testbare mekanismer, og det gjør at de ikke kan vurderes etter vanlige vitenskapelige standarder.

Vitenskap eller ikke, jeg har opplevd for mye selv til å ikke tro på det. virkelig fått føle det på sinn og kropp. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke alt kan måles. Før jeg fikk ap så var det tidvis så sterkt at jeg ikke kunne puste skikkelig. Energiene strammet rundt meg som en korsett. Nå kan jeg endelig puste. Og det kan ikke måles sånn som jeg hadde det, derfor er det lett å tenke at det da ikke eksisterer. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutes ago, Glitter said:

Ikke alt kan måles. Før jeg fikk ap så var det tidvis så sterkt at jeg ikke kunne puste skikkelig. Energiene strammet rundt meg som en korsett. Nå kan jeg endelig puste. Og det kan ikke måles sånn som jeg hadde det, derfor er det lett å tenke at det da ikke eksisterer. 

Dette skyldes neppe "energier". 

Skrevet

Dette skyldes neppe "energier". 

Jo, men jeg har ikke så mye av det lenger pga ap. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Glitter said:

Jo, men jeg har ikke så mye av det lenger pga ap. 

Da skyldes det nok sykdom.

stjernestøv
Skrevet

mannen sier at jeg var helt påståelig hele tiden men det jeg har opplevd er jo reelt så hva kan jeg si? 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (26 minutter siden):

det er ikke alle energier som er gode, har opplevd dem jeg også. 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Hm ja. Det er det som er. Har ikke kjent noe av de gode energiene. 

Endret av Glitter
stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

ok. Da har du kommet i kontakt med noe på et lavere plan, jeg har kjent gode energier og det er så herlig. 

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

ok. Da har du kommet i kontakt med noe på et lavere plan, jeg har kjent gode energier og det er så herlig. 

Hva mener du med på et lavere plan? 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Mange av påstandene som kommer fra healere – om auraer, energifelter, eller "åndelig rensing" – mangler målbare, testbare mekanismer, og det gjør at de ikke kan vurderes etter vanlige vitenskapelige standarder.

Akkurat det samme kan man si om mange av påstandene som kommer fra den såkalte legevitenskapen også.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutes ago, stjernestøv said:

12 minutes ago, Glitter said:

Jeg forstår ikke hva slags energier dette er. Er det noen som kan forklare?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutes ago, psykedeliker said:

Akkurat det samme kan man si om mange av påstandene som kommer fra den såkalte legevitenskapen også.

Det må du gjerne uttdype.

stjernestøv
Skrevet

Jeg forstår ikke hva slags energier dette er. Er det noen som kan forklare?

det finnes flere dimensjoner og astralplanet finnes, mer trenger jeg ikke si og mennesker har også energi. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, stjernestøv said:

det finnes flere dimensjoner og astralplanet finnes,

Finnes det bevis for dette?

1 minute ago, stjernestøv said:

mer trenger jeg ikke si og mennesker har også energi. 

Jeg har også energi, særlig etter inntak av energi-drikk. Men det er vel en annen energi du snakker om? 

stjernestøv
Skrevet

Nei skal spør om å få trappe ned igjen, jeg har ikke små barn lenger nå og kan utforske. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Finnes det bevis for dette?

Jeg har også energi, særlig etter inntak av energi-drikk. Men det er vel en annen energi du snakker om? 

For noe tull...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...