Gå til innhold

fortiden og åndelighet.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan hun blitt det om hun ikke hadde rotet så med medisiner? 

Anonymkode: 8eb45...ca5

hvem kan vel vite sånt? men mener det ble sagt tidligere at det var skadelig å holde på sånn, om det har gjort varig skade vet jeg ikke. sykepleieren trodde ikke det men hva vet han. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kan hun blitt det om hun ikke hadde rotet så med medisiner? 

Anonymkode: 8eb45...ca5

For hver gang man slutter med medisiner og får tilbakefall, tar det i gjennomsnitt to år å komme tilbake til funksjonsnivået en hadde før forverringen. Ofte når en aldri tilbake dit, og får en liten forverring av sitt funksjonsnivå for hver gang.

I tillegg må en ofte øke dosen medisin for hver gang fordi kroppen responderer litt dårligere på medisin.

Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

For hver gang man slutter med medisiner og får tilbakefall, tar det i gjennomsnitt to år å komme tilbake til funksjonsnivået en hadde før forverringen. Ofte når en aldri tilbake dit, og får en liten forverring av sitt funksjonsnivå for hver gang.

I tillegg må en ofte øke dosen medisin for hver gang fordi kroppen responderer litt dårligere på medisin.

Gjelder dette all psykisk sykdom? Jeg har angst og depresjon. Hver gang jeg slutter med Litium,  eller bare trapper ned litt, blir jeg betraktelig dårligere ganske fort. Og det tar lang tid å komme tilbake som du sier.

Skrevet

Det vil nok gjelde depresjon også. Man skal helst aldri slutte med litium. 

Skrevet
nachnoo skrev (30 minutter siden):

Det vil nok gjelde depresjon også. Man skal helst aldri slutte med litium. 

Aldri slutte når man først er begynt? Jeg vil veldig gjerne slutte da jeg tror Litium forverrer utmattelse-symptomeme mine. Men som nevnt blir jeg altså så frynsete rimelig fort.

stjernestøv
Skrevet
nachnoo skrev (10 timer siden):

Det er min erfaring og...

Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Det er min erfaring og...

Hvorfor fortsetter du da å tulle med medisiner? Det er vel bare noen dager siden du snakket om å trappe ned eller slutte.

stjernestøv
Skrevet
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Hvorfor fortsetter du da å tulle med medisiner? Det er vel bare noen dager siden du snakket om å trappe ned eller slutte.

Ja men skal ikke gjøre det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...