stjernestøv Skrevet 20. juli Forfatter Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan hun blitt det om hun ikke hadde rotet så med medisiner? Anonymkode: 8eb45...ca5 hvem kan vel vite sånt? men mener det ble sagt tidligere at det var skadelig å holde på sånn, om det har gjort varig skade vet jeg ikke. sykepleieren trodde ikke det men hva vet han. 0 Siter
nachnoo Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan hun blitt det om hun ikke hadde rotet så med medisiner? Anonymkode: 8eb45...ca5 For hver gang man slutter med medisiner og får tilbakefall, tar det i gjennomsnitt to år å komme tilbake til funksjonsnivået en hadde før forverringen. Ofte når en aldri tilbake dit, og får en liten forverring av sitt funksjonsnivå for hver gang. I tillegg må en ofte øke dosen medisin for hver gang fordi kroppen responderer litt dårligere på medisin. 0 Siter
munchin Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli nachnoo skrev (1 minutt siden): For hver gang man slutter med medisiner og får tilbakefall, tar det i gjennomsnitt to år å komme tilbake til funksjonsnivået en hadde før forverringen. Ofte når en aldri tilbake dit, og får en liten forverring av sitt funksjonsnivå for hver gang. I tillegg må en ofte øke dosen medisin for hver gang fordi kroppen responderer litt dårligere på medisin. Gjelder dette all psykisk sykdom? Jeg har angst og depresjon. Hver gang jeg slutter med Litium, eller bare trapper ned litt, blir jeg betraktelig dårligere ganske fort. Og det tar lang tid å komme tilbake som du sier. 0 Siter
nachnoo Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli Det vil nok gjelde depresjon også. Man skal helst aldri slutte med litium. 0 Siter
munchin Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli nachnoo skrev (30 minutter siden): Det vil nok gjelde depresjon også. Man skal helst aldri slutte med litium. Aldri slutte når man først er begynt? Jeg vil veldig gjerne slutte da jeg tror Litium forverrer utmattelse-symptomeme mine. Men som nevnt blir jeg altså så frynsete rimelig fort. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. juli Forfatter Skrevet 21. juli nachnoo skrev (10 timer siden): For hver gang man slutter med medisiner og får tilbakefall, tar det i gjennomsnitt to år å komme tilbake til funksjonsnivået en hadde før forverringen. Ofte når en aldri tilbake dit, og får en liten forverring av sitt funksjonsnivå for hver gang. I tillegg må en ofte øke dosen medisin for hver gang fordi kroppen responderer litt dårligere på medisin. Det er min erfaring og... 0 Siter
Ekstra Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli stjernestøv skrev (2 timer siden): Det er min erfaring og... Hvorfor fortsetter du da å tulle med medisiner? Det er vel bare noen dager siden du snakket om å trappe ned eller slutte. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. juli Forfatter Skrevet 21. juli Ekstra skrev (1 minutt siden): Hvorfor fortsetter du da å tulle med medisiner? Det er vel bare noen dager siden du snakket om å trappe ned eller slutte. Ja men skal ikke gjøre det. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.